כוח התודעה
כוח התודעהצילום: פלג אלקלעי

ליצור פרנסה טובה ולשלב אותה ביצירת השפעה וסיוע להמון אנשים, זה חלום אמיתי. מאסטר ההתפתחות האישית – אליהו שירי, הוא מאסטר nlp ומייסד השיטה המשולבת להתפתחות אישית.

שירי מציג קורס חדשני, שמאמנים מעידים עליו כקורס שמשלב את מרבית שיטות האימון הטובות והמתקדמות בעולם. ולא רק זאת – שירי בנה קורס פרקטי ומהיר עם כלים חדשים תוך חיבור ייחודי ויוצא דופן למקורות ותכנות התת מודע.

עולמות הפיזיקה והרוח, nlp ואימון, פסיכולוגיה יהודית ועסקים, הכל משתלב, בכדי להפוך את הייעוד שלנו למקצוע מכניס. מהפיכת התודעה בישראל יוצרת מבנה שהופך שליחות אישית למקצוע מצויין. את התהליך סיימו אלפי מאמנים, מכל המגזרים וחלקי המדינה.

בקורס מלמד שירי לרתום את התת מודע לצורך בניית חיים מלאי סיפוק, לפתור פחדים ומחסומים, להיפטר מחרדות, דיכאון, טראומות והתמכרויות.

הקורס מתעכב על בניית מערכות יחסים משגשגות והרמוניות ויצירת הצלחה אישית ועסקית. פרק מיוחד מוקדש לעמידה בהחלטות וחיזוק המוטיבציה האישית.

הקורס נותן משמעות עמוקה לכל מה שקשור לאימון ונחשב לנשמת הכלים האימוניים. אפילו מאמנים ותיקים, כשמגיעים ללמוד את הקורס המשולב של אליהו שירי, מגלים חדשנות, רעננות וזוויות חדשות גם לגבי ככלים שהם למדו בעבר ויוצאים מקצועיים ומוקסמים מהפתיחות המחשבתית שהקורס מציע. אין ספק, שהשיטה המשולבת להתפתחות אישית יוצרת חווית משתמש ברמה גבוהה, מפשטת את הקונפליקטים שבתהליך האימון ויוצרת מאגר מרענן של אפשרויות עבור המאמנים.

חדוה שטרנברג שסיימה את קורס המאמנים הקודם מספרת: "קיבלתי כלים חדשניים שסייעו לי לפתוח עסק עצמאי משגשג. המרכז עצמו דאג לי אחרי הקורס וסיפק לי הכנסה מעולה. יש תמיכה סביבתית של מאמנים וותיקים, עבודה מובטחת למצטיינים ושיטה שמאפשרת לגבות 500 שקל לשעת אימון".

חיים בר, בוגר הקורס, מאמן כבר שלוש שנים: "עשיתי שינוי מהותי בחיים האישיים והמשפחתיים ומשם יצאתי לקריירה מוצלחת. בעזרת כלי האימון המיוחדים, הגדלתי את ההכנסה הממוצעת שהיתה לי במקצוע הקודם".

עליזה בן חיים סיימה כמצטיינת ומאמנת בהצלחה כבר שש שנים. לדבריה "המדע המדוייק סביב השגת כל מטרה שינה אותי ואת כל מאומניי. הבנתי את מנגנוני הסינון של המוח וגייסתי משאבי על שלא ידעתי שקיימים".

דנה ביטון, מאמן חדש, העיד כי "סודות הקשר האנושי נחשפו בפניי מיד. עוד במהלך הקורס התחלי ליצור שינוי בחיי הקרובים אלי. למדתי את המבנה המנצח של תהליך אימון יעיל".

נורית הרשקוביץ, מאמנת במגזר החרדי, סיפרה "גילוי מפת העולם האישית של המתאמן – ניגוד וסינרגיה בכוחות הנפש, הזרימו אלי מאות מאומנים ללא שיווק כלל. לא יכולתי לשלם שכר דירה וחשבונות ועכשיו אני תורמת לאחרים".

אליהו שירי, המנחה הכריזמטי בישראל, מספר: "יש פרק מיוחד שעוסק בקטיעת דפוסים הרסניים וזיהוי הזדמנויות למימוש. אנו משקיעים אנרגיה בניהול הזמן והאינטליגנציה התוצאתית ומסייעים לזיהוי השפה הסודית של כולנו. ברגע שנדע להפעיל את הכלים, נלמד להוציא לפועל את כל הרעיונות והתקוות שלנו. נבנה חזון ויעדים, נתמודד עם התנגדויות, ונלמד את ששת הצרכים האנושיים".

הקורס הפרונטלי, נמשך חצי שנה, וכולל 160 שעות אקדמאיות. מתקיימים 17 מפגשים, אחד בשבוע, כל מפגש הוא בן 5 שעות אקדמאיות. 12 מתוך המפגשים הם בהנחיית המאסטר שירי. ייערכו מפגשי חממה ותרגול באזור המגורים ותהיה הכוונה לפרקטיקה והתנסות. קיימת במערכת שיחה טלפונית מוקלטת לסיכום כל שיעור. בנוסף – תוענק תעודת סיום חשובה ומוערכת.

הקורס הקרוב ייפתח ב-19.11 בשעה חמש אחה"צ, בבית הספר שבאור יהודה –רחוב יוני נתניהו 5. משתתפי הקורס ייחשפו לאתר פתוח בקביעות וזמין גם לאחר סיום הקורס, בו ישולבו המון תכנים ויהנו מסדנאות בנושאים מגוונים וביניהם: עמידה מול קהל, מכירות, פיתוח עסקי, ניהול פיננסי ועוד.

כרגע, הקורס הקרוב משווק במחיר השקה מיוחד של 9400 ₪ בלבד, במקום – 10,900. מהרו להירשם.