אתר מקודם
אתר מקודםצילום: יח"צ

כשמגיע הזמן ליצור אתר אינטרנט עבור העסק השיווקי, חשוב להקים את האתר בהתאם לדרישות המדויקות של מנועי החיפוש. רק חברת קידום אתרים מקצועית יכולה לבצע אופטימיזציה באמצעות מדיה חברתית, מיילים ושיפור תוכן האתר.

בקידום אתרים כל שיטה שתכוון את התנועה של הגולשים הרלוונטיים הישר אל תוך האתר- תנועה אפקטיבית שתביא למכירות ולא רק כניסות עקרות. יצירת מודעות בקרב גולשים רבים ככל האפשר שעתידים להוות פלח נכבד של שוק הלקוחות העתידיים. חשוב לזכור, כי על מנת למשוך את הלקוחות הרלוונטיים לא מספיק לעבוד קשה רק בתחילת הדרך, אלא בעיקר לעדכן את התוכן הרלוונטי לעתים קרובות. חברת קידום האתרים חייבת להיות עם יד על הדופק ולוודא במשך כל זמן הקידום, שהתכנים חיוניים ורלוונטיים, מעודכנים ומקוריים.

כדי להשתמש בפוטנציאל העצום של רשת האינטרנט בקידום אתרים חובה להכיר היטב את שיטות הפרסום והמיתוג המתקיימים בו. התהליך הטכנולוגי שמעבד את המידע הנסרק ברשת האינטרנט באמצעות מנועי החיפוש ומכיר את המרכיבים השונים המאפשרים לאתרים מסוימים לנסוק ולהגיע ללב העמוד הראשון אל מול פניהם של מיליוני גולשים ברחבי העולם. אתרים אלו עשויים בנקל להגדיל את קהל הלקוחות שלהם. לעומת זאת, אותם אתרים שמנהליהם לא השכילו לבנות ולשפר באופן שייתפס בעיני גוגל ומנועי החיפוש האחרים כאיכותיים, כמקושרים, כאטרקטיביים ועונים לדרישות הציבור ייעלמו כברף עין מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ויהפכו להיות עוד פרט אחד ופחות מעניין מרשימות המשתרעות על פני עשרות עמודים, רשימות ארוכות ומייגעות, שנדמה, איש כלל לא מתעניין בהן. הבסיס, אם כן, לחשיפה אופטימלית הוא כמות האנשים שאמורים לשמש מתעניינים ובמיוחד מספר הלקוחות העתידיים. מובן, שחשוב במיוחד גם לכוון את הפרופיל העסקי ברשימת הדירוג דווקא למשתמשים שעבורם דירוג זה יהיה רלוונטי. אין טעם לשווק אתר לגולשים שאינם מתעניינים בסחורה או בשירותים שהוא מספק. אמנם, ייתכן שיהיו מי מהם שייכנס ולו על מנת לספק את הסקרנות, אבל כניסות עקרות לתוך אתר לא מביאות להצלחה עסקית, רק כניסות שמפיקות תוצאה עסקית רווחית ויעילה. בנוסף, אחד הקריטריונים החשובים והמשמעותיים ביותר שמהווה בסיס להצלחה הוא היחס שבין ההשקעות, המשאבים לצורך פרסום לבין ההצלחה של פעולת המיתוג והרווח הכלכלי שבא בעקבותיה.

seo-googleהמאמר בחסות