שני ידידי ישראל מובהקים, הסנאטור טד קרוז מטקסס ומושל פלורידה ריק סקוט, זכו בבחירות לסנאט של ארה"ב הלילה.

בנוסף, רון דסנטיס, חבר בית הנבחרים הרפובליקני הפרו-ישראלי, ניצח את אנדרה גילום במירוץ למשרת מושל פלורידה.

מול קרוז התמודד הדמוקרט בטו אורורק הכריזמטי, שנהנה מתמיכה מאסיבית של תורמים דמוקרטיים והשקיע סכומי שיא במסע הבחירות שלו. הפער בין השניים הסתכם בפחות משלושה אחוזים – הישג נאה מאוד עבור אורורק, במדינה שנחשבת למעוז רפובליקני מזה עשרות שנים.

סקוט ניצח את יריבו, הסנאטור ביל נלסון הדמוקרטי, בהפרש קטן עוד יותר: פחות ממחצית האחוז. סקוט יעבור מבית המושל של פלורידה, שם הוא מתגורר מאז 2011, לוושינגטון, שם יכהן כאחד משני הסנאטורים של המדינה, לצד בן מפלגתו, מרקו רוביו.

קרוז נחשב לידיד ישראל מובהק. בביקורו בישראל בחודש מאי, לרגל העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, שיבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "ההנהגה הפלסטינית", ולא העברת השגרירות, מהווה מחסום בדרך אל השלום.

גם סקוט ביקר בישראל לכבוד העברת השגרירות והשתתף בטקס. בכינוס הצדעה להתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, אמר סקוט כי "זהו יום היסטורי ... אני רוצה להודות לנשיא טראמפ על העברת השגרירות... מדינת פלורידה תמיד תהיה ידידה של מדינת ישראל. ארה"ב תמיד תהיה בעלת הברית הטובה ביותר שהייתה לישראל אי פעם, כי ישראל היא בעלת הברית הכי טובה שיש לארה"ב".

דסנטיס השתתף אף הוא בטקס חנוכת השגרירות. כשחזר לארה"ב הגיש הצעה חדשה לפיה ארה"ב תכיר בריבונותה של ישראל גם ברמת הגולן.