נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ערך הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בבית הלבן בעקבות בחירות האמצע שבהן הפסיד אמנם את הרוב הרפובליקני בבית הנבחרים אך הצליח לשמור על רוב רפובליקני בסנאט.

טראמפ אמר כי הבחירות ההיסטוריות, כלשונו, היו הצלחה אדירה עבורו ועבור הרפובליקנים למרות התגייסות אמצעי התקשורת לטובת הדמוקרטים.

"עכשיו זה הזמן לחברים משתי המפלגות להתאחד, לשים את היריבות המפלגתית בצד ולשמור על הקסם בכלכלה האמריקנית שהולכת כל כך טוב. כשאנשים מגיעים אליי - ראשי ממשלות, שרים - כולם מברכים אותי בראש ובראשונה על מה שעשינו בכלכלה. זה באמת מדהים", אמר הנשיא.

כתב CNN בבית הלבן, ג'ים אקוסטה, החל לשאול את טראמפ שאלה לגבי החשדות לשיתוף פעולה שלו עם רוסיה בהטיית בחירות 2016.

לטראמפ לא היתה סבלנות לשאלה והוא קטע אותה ואמר שהחקירה לגבי רוסיה היא "עבודה בעיניים".

אקוסטה המשיך לנסח את השאלה וטראמפ פסק: "מספיק, תניח את המיקרופון".

"אומר לך משהו, CNN צריכה להתבייש בעצמה, בזה שאתה עובד עבורם", אמר טראמפ. "אתה אדם חצוף ונורא. אתה לא צריך לעבוד ב-CNN. אתה אדם מאוד חצוף. האופן בו אתה מתייחס לדוברת הבית הלבן שרה האקבי הוא נוראי. והאופן בו אתה מתייחס לאנשים אחרים הוא נוראי. אסור לך להתייחס ככה לאנשים".

אקוסטה המשיך לדבר אל טראמפ גם כשכתב אחר קם לשאול שאלה. טראמפ אמר לו לשבת והוסיף: "כשאתה מדווח 'פייק ניוז', שזה משהו ש-CNN מרבה לעשות, אתה אויב העם".

טראמפ הבהיר כי אם המפלגה הדמוקרטית תמנע העברת תקציבים לבניית החומה בגבול מקסיקו, הוא ישקול להשבית את הממשל. "גם דמוקרטים רבים תומכים בחומה ואנחנו גם נילחם עבורה".