גוטמן, חוזר לאמן
גוטמן, חוזר לאמןצילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

את עונת 1990/91 לא ישכחו אוהדי מכבי חיפה הרבה זמן - היה זה כשהקבוצה הירוקה מהכרמל זכתה בדאבל היסטורי. מי שעמדו אז בראש צוות האימון של הירוקים היו שלמה שרף ועוזרו, אלי גוטמן.

26 שנים אחרי, הודיעה היום (חמישי) מכבי חיפה על חזרתו של העוזר גוטמן - לעמדת המאמן הראשי.

אחרי שנפרדה מצוות האימון ההולנדי שכללה את המנהל המקצועי מוחמד אלאך והמאמן פרד רוטן, הודיעה הבוקר מכבי חיפה על מינויו של גוטמן למאמן.

כאמור, עבור גוטמן זו קדנציה שניה במדים הירוקים והראשונה בעמדת המאמן הראשי בקבוצה, כשזה עוזב את עמדת פרשן ערוץ הספורט וחוזר לעמוד על הקווים, כמעט שנתיים אחרי שעזב את הפועל ת"א לפני שירדה אל ליגת המשנה בסיום אותה עונה.

אמש בשעת לילה מאוחרת הגיע גוטמן לסיכום עם נשיא המועדון, יענקל'ה שחר, על הצטרפותו כמאמן הראשי של הקבוצה, וכבר הבוקר הגיע גוטמן יחד עם שחר אל מתחם האימונים בכפר גלים, קיים פגישת עבודה ראשונית עם הצוות המקצועי ובשעה זו הוא מעביר את האימון הראשון לשחקנים.

באמתחתו של גוטמן ששימש בין היתר גם כמאמן נבחרת הכדורגל של ישראל, 2 אליפויות כמאמן ראשי ו-3 גביעים, כשזה אימן בקריירת האימון שלו בין היתר גם את הפועל באר שבע, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת, פראלימני ולימסול הקפריסאיות, מכבי נתניה וכמובן את נבחרת ישראל.