תמר זנדברג
תמר זנדברגצילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

הסתה? שקרים? בורות? כנראה הכל מהכל, שוב מבית היוצר של ח״כ תמר זנדברג ומפלגת מרצ.

מפלגת מרצ מתכוונת להפגין הבוקר מול יריד דירות של יישובי הר חברון בבאר שבע, במחאה על כך שמדינת ישראל מסבסדת בנייה בהר חברון, על חשבון בירת הנגב.

שקר וכזב! מדינת ישראל לא מסבסדת יותר בהר חברון וביהודה ושומרון, יותר מאשר בבאר שבע, ממש לא וההפך! פשוט לקחת עובדות לסלף להסית ולפלג.

ח״כ זנדברג וחברי מפלגת מרצ היקרים, ביהודה ושומרון אין לנו תכניות ממשלתיות כמו מחיר למשתכן, מחיר מטרה, או הסכמי גג שחותמת הממשלה עם רשויות רבות ברחבי הארץ לקידום פרויקטי בניה.
מה שנעשה ומה שנבנה - נבנה בעבודה קשה ובעמל רב ולא על חשבון אף אחד!

קשה שלא לתהות הבוקר, מה כואב לה, למשלחת מתל אביב והמרכז שמדרימה עד לבאר שבע כדי לסכסך ולפלג בין תושבי ההר ותושבי באר שבע, החיים בשכנות מופלאה? למה היא טורחת להפיץ שקרים מכוערים?

מפלגת מר"צ וראש המפלגה, ח״כ תמר זנדברג, למרות הפוסט המכוער וההפגנה המפלגת, אנחנו בוחרים הבוקר להאמין שאתם שוב מבולבלים ושכל העניין נעוץ פשוט בבורות גדולה. אנחנו מזמינים אותך ואת חבריך למפלגה, הזמנה מהלב, לבוא ולבקר בהר חברון.

רק בהיכרות בלתי אמצעית תוכלי להבין את מרקם החיים בהר, רק כך תוכלי להבין עד כמה הר חברון היא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מן הנגב, שם אנחנו עובדים, לומדים, מבלים, ומבקרים את המשפחות. רק כשתגיעי תביני שמכל חלון בהר חברון רואים את באר שבע ועד כמה הר חברון היא חגורת המגן של תושבי הדרום. אולי אפילו תשתכנעי באפשרות הריאלית שהר חברון תהווה פתרון למצוקת הדיור בנגב.

שבת שלום. מזמינים אתכם לבקר היום ביריד הדירות של הר חברון בבאר שבע! יישר כח ובהצלחה לבנייני בר אמנה!.