בעשרות סניפי תנועת הנוער ''אריאל'' ברחבי הארץ חגגו הערב (מוצאי שבת) את סיום חודש הארגון השנתי.

בוגרי שבט נחלה ייקראו מעתה שבט "עוז".

מזכ"ל תנועת אריאל, דביר עמיאור, שיגר אגרת לחברי שבט ''עוז'' שמצטרפים כעת לחבריא ב'. "אתם עוברים משלב השכבות הצעירות אל השכבה הבוגרת, אתם מצטרפים להנהגה. חבריא ב' כולה בנויה ומושתתת סביב שאלת המנהיגות, סביב הבחירה באחריות, סביב הרצון להוביל, ליזום ולהשפיע מעצמי על הסביבה, הפרטית, הכללית והלאומית.

"דוד המלך, משורר התהילים, היטיב לנסח את הדרך בה צריך לצעוד - "אַשְׁרֵי אָדָם, עוֹז-לוֹ בָךְ; מְסִלּוֹת, בִּלְבָבָם". דוד המלך מספר לנו על הצורה בה אנחנו חיים את חיינו, צורת החיים אותה אנחנו צריכים ושואפים לכונן כאן בארץ ישראל – חיים של תורה, והחיים האלו, החיים האלו הם עוצמתיים, הם חזקים, הם מלאים בגבורה ובעוז, זו מטרתה של תנועת אריאל משחר תקומתה ועד היום – לגדל דור עובד ה' הפועל במציאות בעצמה וב'עזות דקדושה'

''מהיום, לא יקרא עוד שמכם נחלה... 'עוז' יקרא לכם! על הגבורה, על העוצמה ועל העמידה האיתנה שילוותה את עמנו בכל הדורות, על הכח ועל הקומה הזקופה בכל מכמני הדרך, על הגדלות שבחיי התורה – בשלמות. לכו בכוחכם זה, והושעתם'', כתב המזכ''ל.

תנועת הנוער ''אריאל'' בשנה זו חוגגת 40 שנה להיווסדה. כיום מונה התנועה כ-15 אלף חניכים ב-135 סניפים הפרוסים מקצרין ועד אילת.