שחקני נס ציונה הערב מול אילת
שחקני נס ציונה הערב מול אילתצילום: פרנסיסקו די סטסיו

לא כל יום אירופה. אחרי שניצחה את שלושת משחקיה האחרונים ביורוקאפ, בזכותם העפילה למקום הראשון בבית, עירוני נס ציונה חזרה הערב (ראשון) אל השלולית הישראלית כשהתארחה אצל הפועל אילת וגילתה כי החיים בישראל לא הרבה יותר קלים.

האילתים, שברחו בכל ארבעת המשחקים האחרונים מול נס ציונה לפער דו-ספרתי, לא התקשו לעשות זאת מול הכתומים גם הערב כשכבר במחצית הראשונה עמד ההפרש ביניהן על 30 נקודות.

הדרומיים שהגיעו למשחק הערב מול נס ציונה כשהם מחזיקים במאזן מושלם של ניצחונות בכל 12 המשחקים ביניהן, קלעו באחוזים מצויינים מהשדה וגמרו את המשחק מוקדם מהצפוי בדרך לניצחון שלישי ברציפות ומאזן חיובי בבית.

אלייז'ה בראיינט המשיך לעשות באילת ככל העולה על רוחו, אליו הצטרף גם שחקנה החדש סולימאן בריימו, שנראה מתאים לאילת כמו כפפה ליד.

אילת, שבמשחק הקודם, בעונה שעברה, מול נס ציונה חזרה מפיגור דו-ספרתי לניצחון מולה, מנעה מהאורחים מהמרכז לעשות להם את זה כשההפרש היה בלתי ניתן למחיקה ובסיום הביסה אילת את נס ציונה בתוצאה 85:105.

נס ציונה רושמת הפסד חמישי ברציפות בליגת העל הישראלית ותוקעת יתד במקום האחרון בליגה, ותקווה שזה לא ישפיע עליה באירופה שם היא במקום הראשון בבית המוקדם ביורוקאפ.