פגיעה ישירה בבית פרטי באשקלון

במטח רקטות שנורה הערב (שני) מרצועת עזה לעבר אשקלון, אחת הרקטות פגעה ישירות בבית בעיר.

מוקדם יותר הערב פרצה שריפה גדולה בשדרות לאחר שרקטה פגעה בצובר גז. 11 בני אדם נפגעו בעקבות כמה נפילות בשטח העיר, בהם ארבעה בני אדם שנפצעו קל מרסיסים. גם מוקדם יותר נפגע בית באשקלון מרקטה, בנוסף לבית בנתיבות שנפגע. נזק נגרם למבנה נוסף בנתיבות.

לאורך כל שעות הערב המשיכו השיגורים לעבר שטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי עד עתה נורו יותר מ-200 רקטות מהרצועה, לוחמי כיפת ברזל הצליחו ליירט יותר מ-60 ולמנוע פגיעה קשה יותר ברכוש ובנפש.

שני כלי טיס של חיל האוויר שיגרו טילי אזהרה לקראת הפצצה על מבנה הטלוויזיה של תחנת "אל-אקצה" של חמאס ושידוריה הופסקו. גם תחנת הרדיו של חמאס הותקפה.

בחמאס בירכו מוקדם יותר על ההסלמה ואמרו כי "תגובת ההתנגדות המאוחדת היא מסר שלפיו היא לא תאפשר את שינוי כללי העימות. התגובה לא תוגבל מבחינה הטווח הגיאוגרפי במידה וישראל תרחיב את תוקפנותה".

דובר צה"ל מסר כי בשעות האחרונות מטוסי ומסוקי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל תקפו יותר מ-70 יעדי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו: מנהרת טרור התקפית בדרג' תפח, ארבעה מתחמים צבאיים ברפיח ודיר אל באלח וכן עמדת תצפית של חמאס בג'בליה.

עוד הותקפו מטרות של הג'יהאד, בהן שתי מנהרות טרור התקפיות ברפיח, אתר לייצור אמצעי לחימה ברפיח, ארבעה מתחמים צבאיים בנציראת, רפיח ובית להיא, עמדת שיגור ירי תלול מסלול בג'בליה

בבית החולים סורוקה נלחמים על חייו של חייל בן 19 שנפצע באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט מסוג קורנט באוטובוס באזור מפלסים