הוריו של הרב בן גל הי"ד מקבלים את תעודת ההוקרה
הוריו של הרב בן גל הי"ד מקבלים את תעודת ההוקרהצילום: דוד וויל

בכנס ארצי של מרכז ישיבות בני עקיבא שהתקיים בחולון השבוע, הוענקו תעודות הצטיינות למחנכות ור"מים מצטיינים במוסדות וברשת כולה.

תעודת הצטיינות הוענקה להוריו של הרב איתמר בן גל הי"ד, שהיה ר"מ מצטיין בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ונרצח בפיגוע לפני תשעה חודשים בצומת אריאל.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט אמר כי "הרב איתמר בן גל, היה מחנך מסור שהותיר חותם אישי על תלמידיו בפרט ועל רשת החינוך בני עקיבא כולה. לו היה חי היום, היה עולה בעצמו לקבל את תעודת ההצטיינות שלו. בכאב גדול אך גם בגאווה גדולה הענקנו את התעודה להוריו".

מנהל החינוך של הרשת, הרב ד"ר יונה גודמן הוסיף כי "מטבע הדברים, אנחנו מבקשים לציין מורים שבלטו בפעלם החינוכי, על כן, עלינו לציין גם את הרב איתמר בן גל, ר"מ ומחנך אהוב שגם היה צריך להיות פה היום. אני עדיין יכול לדמיין אותו שותף איתנו לפעילויות ויוזמות. הוא היה אישיות חינוכית שהיה לו קשר יוצא דופן עם תלמידיו. הוא השאיר לנו עוד הרבה מלאכה וראוי ללא ספק לקבל את תעודת ההצטיינות. אני מודה לשני הוריו שהצטרפו אלינו וגאה להעניק להם את תעודתו".

הוריו של הרב איתמר, שושי ודניאל אמרו לאחר קבלת התעודה, "הרב איתמר התחנך בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות ולאחר מכן המשיך את לימודיו בישיבת הר ברכה. אהבתו לתורה, לארץ ולחינוכם של ילדי ישראל ינק איתמר שלנו מהבית ומהמוסדות בהם התחנך".

"איתמר היה מסודר מאוד בלימודו, קבע יעדים והשתדל לעמוד בהם ולהגיע להישגים בכל תחומי הלימוד. במשך הזמן בו עבד איתמר כמחנך בישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל הותיר חותם חינוכי על תלמידיו וחבריו לצוות העבודה. איתמר אהב מאד את תלמידיו והשקיע בהכנת השיעורים, תמיד חיפש דרכים כדי לגרום לתלמידיו לאהוב את לימוד הגמרא ולהיות לומדים עצמאיים", הוסיפו ההורים.

"התרגשנו מאד לראות את ההערכה הרבה של רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא שנתנה לנו שוב לזקוף את קומתנו ולחוש מעט גאווה על הבן היקר והגדול שלנו. המבט של איתמר הי"ד שניבט מהתמונות שהיו על המסך נתנו לנו שוב לחוש את איתמר כפי שהיה ולחוש אותו נוכח איתנו", סיכמו ההורים.