בלילה הפוקימונים שווים יותר
בלילה הפוקימונים שווים יותרצילום: iStock

אמנם בארץ שיגעון הPokemon GO כבר חלף, אבל יש כאלו שעדיין משוגעים לדבר. בימים האחרונים מסתובב ברשת סרטון המראה סבא בן 70 מטייוואן המסתובב מדי לילה עם האופניים שלו ומשחק בפוקימון גו במשך שעות. ואם זה לא מספיק- הוא גם עושה את זה עם 15 סמארטפונים בו זמנית.

יש כאלו שנשארים צעירים לנצח. צ'אן סאן יואן היה עד לפני כשנתיים סבא מזדקן וחביב בן 68 שנהג לשחק עם נכדיו הקטנים. אבל, הכל השתנה, כאשר אחד מנכדיו גילה לו את נפלאות הפוקימון גו. הסבא התלהב מעולם הפוקימונים אפילו יותר מהנכד, וכיום, שנתיים אחרי, הוא עדיין מסתובב בלילות בחיפוש אחר הפוקימונים שמתחבאים ברחבי העיר. בתחילה, צ'אן נהג לשחק עם הסלולרי ביד, אך כאשר הוא התחיל להתרחב לעוד מכשירים- הוא חיבר מתקן מיוחד לאופניים שיכול להחזיק את כל המסכים בעודו מדווש.

בנוסף, על מנת לפתור את בעיית ההטענה לכל המכשירים, האופניים נושאות גם מטען רב עוצמה היכול להטעין כמה סלולריים בבת אחת- שחלילה לא יפספס אף פוקימון בדרך. השחקן המבוגר ביותר בעולם כנראה כבר הצליח "לתפוס את כולם" אבל הוא עדיין מסתובב כל לילה לחפש עוד פוקימונים.

כיום המשתמש של צ'אן יחד עם הפוקימונים שלו במשחק, שווים אלפי דולרים, אבל לא נראה שהסבא מחפש לעשות כסף מהעניין. צ'אן טוען למעשה הסיבה העיקרית בגללה הוא משחק היא בשביל לפגוש שחקני Pokemon GO אחרים וליהנות מהמשחק, ממש כמו כל שחקן אחר בגילו.

והנכדים? להם כבר נמאס מהפוקימון, והם מחפשים משחקים חדשים יותר.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!