יאניס ספרופולוס באימון מכבי ת"א, הערב
יאניס ספרופולוס באימון מכבי ת"א, הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

יאניס ספרופולוס ערך את האימון הראשון שלו כמאמן מכבי תל אביב היום (שני), ערב לפני משחק היורוליג מול אנאדולו אפס.

האימון עצמו נמשך זמן רב והמאמן דאג להקפיד על כל פרט ופרט במהלכו, תוך שהוא מסביר כל צעד בתרגילים ובמיוחד בהגנה.

"זה היה אימון ראשון וניסינו לבנות את המשחק שלנו הגנתית והתקפית", הסביר המאמן בסיום האימון. "הייתה לנו קודם גם פגישה והסברתי להם איך אני רוצה שהם יתפקדו, שזה דבר חשוב לי מאוד. זאת הפילוסופיה שלי. זה לא פשוט בזמן כל כך קצר עבורם ואני צריך להגיע לכל אחד מהם עם הכיוון של מה שאני רוצה שיעשו בהגנה ובהתקפה. השחקנים מגיבים יפה מאוד, זאת חבורה נהדרת שאני ממש סומך עליה שתיתן את המקסימום".

ספרופולוס מסתכל אל המציאות ויודע שלא יהיה פשוט לנצח מחר. "אנחנו הולכים להתמודד מול יריבה נהדרת, שעשתה תוצאות יפות. אנחנו צריכים להיות מאוד ממוקדים כדי לדבוק בתכנית שלנו. כבר התחלנו לעבוד על סגנון המשחק שלנו, דיברנו על הגנה ואיך נשמור מול אפס ונצטרך לשמור על ריכוז ולהיצמד לתכנית. זה מה שיביא אותנו לדקות טובות וידחף אותנו במהלך המשחק. בטוח יהיה קשה, זה משחק חוץ. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים עד לרגע האחרון".

"אני רוצה להגיד לאוהדים שנילחם הכי חזק שאנחנו יכולים, נמות על המגרש בשביל ההצלחה של הקבוצה - אני והשחקנים", הבהיר ספרופולוס. "נהיה לוחמים בכל משחק ולא נוותר לעולם - גם אם מובילים וגם אם אנחנו בפיגור. עם המנטליות הזאת נתחיל לנצח משחקים".