ג'וני אובראיינט הערב. אחד היחידים שתיפקד
ג'וני אובראיינט הערב. אחד היחידים שתיפקדצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

חילופי מאמנים? יאניס ספרופולוס אמנם עמד הקווים במשחק היורוליג של מכבי תל אביב הערב (שלישי) מול אפס אנאדולו הטורקית, אבל זה לא ממש סייע לצהובים.

מכבי תל אביב סיימה את המשחק לא רק בהפסד 77-90 לטורקים, אלא גם נשארה למקום האחרון עם מאזן של 7 הפסדים וניצחון אחד.

למאמן החדש נסיבות מקלות. הוא אימן את הקבוצה לראשונה אתמול והסגל עדיין חסר - כשג'רמי פארגו פצוע ורמון סשנס שוחרר בנסיבות אישיות. את מקומם ניסה למלא קנדריק ריי שהשתדל לעשות כמיטב יכולתו, אבל מיעוט הדקות להן זכה עד כה ביורוליג נתן את אותותיו.

אבל אין ספק שהמאמן החדש ניסה. למרות זאת הצהובים לא הבריקו במחצית הראשונה אבל נותרו צמודים כשג'וני אובראיינט נותן את כל הכוח על המגרש, אבל עושה זאת בעיקר לבד. סקוטי ווילבקין, מי שהיה עד לפני זמן לא רב המנהיג הקבוצתי, הפך בינתיים לצל של עצמו והוא אולי אחת המטרות המרכזיות שהצהובים יצטרכו לטפל בהן ולהוציא אותו מהמשבר אליו נקלע.

ברבע השלישי עוד הצליחו הצהובים להתקרב עד להפרש של 4 נקודות, אבל בלי תוכנית משחק מסודרת ומול קבוצה מאומנת היטב, שום דבר לא ממש הלך.

הצהובים עוד מסוגלים להגשים את היעדים שלהם, אבל לשם כך הם חייבים להתחיל לעלות על רכבת ניצחונות. זמן רב להתאוששות אין, כיוון שכבר מחרתיים תגיע ליד אליהו פנרבחצ'ה, אחת הקבוצות החזקות במפעל, והצהובים יהיו חייבים להיראות שם אחרת לגמרי.

למכבי תל אביב קלעו: אובראיינט 19 (6 ריבאונדים), טיוס 12, קיין 10, ווילבקין 10 (7 אסיסטים) בלאק 8, ריי 8, יובל זוסמן 6, קלויארו 2 (7 ריבאונדים), כהן 2.