מכבי תל אביב, יחד עם מאמנה החדש, נתנה הערב (חמישי) את אחד המשחקים הטובים ביותר שלה מאז החלה העונה ביורוליג.

מול אחת הקבוצות היותר חזקות במפעל, פנרבחצ'ה, הנחישות והלחימה כמעט והספיקו - אבל רק כמעט. בסופו של דבר הטורקים ירדו מהמשחק עם הניצחון 74-70 והצהובים עם הפסד שמיני במפעל האירופי.

הצהובים יכולים להיות מעודדים מאוד מהיכולת שהציגו, בהגנה ובהתקפה. סקוטי ווילבקין, למרות שאולי אייר בול שלו בסיום הכריע את המשחק לרעת מכבי, התעורר ונתן משחק מצויין. טאריק בלאק הזכיר מה קורה כשהוא בכושר, ומעל לכולם היה אנג'לו קלויארו שנלחם על כל כדור והופך לאחד הסמלים של הצהובים השנה.

הצהובים פתחו את המשחק היטב. טאריק בלק היה מצויין וגם קנדריק ריי הראה יכולת טובה. אחרי שהובילו כבר 9-16, ירדה מכבי תל אביב ביתרון בתום הרבע הראשון, 13-16.

פנרבחצ'ה נצמדה בתחילת הרבע השני ולואיג'י דאטומה הפך את התוצאה והעלה את האורחים ליתרון ראשון במשחק. ג'וני אובראיינט ירה שלשה מדוייקת, דאטומה השיב לו בשלשה משלו - והמשחק היה צמוד. טאריק בלאק שוב היה שם עבור הצהובים כדי לסייע ולהוריד את הקבוצה למחצית ביתרון 36-41.

הטורקים צמצמו את הפער ברבע השלישי לאט לאט ולקראת סיומו אף עלו ליתרון קטן. רגע לפני עשר הדקות המכריעות של המשחק, הובילו האורחים, 55-53.

אלכס טיוס הצליח להשוות פעמיים, אבל מרקו גודוריץ' יצא למטווח והעלה את הטורקים ליתרון של 7 נקודות. אנג'לו קלויארו המצויין צמצם לפיגור 73-70, אבל הצהובים פספסו כל הזדמנות אפשרית לחזור וירדו עם הפסד נוסף, שידרוש מהקבוצה מאמץ עוד יותר עילאי, כדי לעלות לשלב הבא ביורוליג.

למכבי תל אביב קלעו: קלויארו 17 (8 ריבאונדים), ווילבקין 15, ריי 8, קיין 9, טיוס 6, בלאק 6, אובראיינט 5 (7 ריבאונדים), זוסמן 2, אבדיה 2.