מראדונה. בימים טובים יותר
מראדונה. בימים טובים יותרצילום: פלאש 90

"במצב הנוכחי מפחיד לעלות על המגרש בארגנטינה", כך אמר גדול שחקני ארגנטינה, דייגו ארמנדו מראדונה, על הכאוס שהשתולל אמש ברחובות לפני משחק גומלין גמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס.

מראדונה, שידוע כמי שמרשה לעצמו לדבר בחופשיות ללא כל מגבלה, האשים בכאוס שהשתולל אמש ברחובות ארגנטינה, את לא אחר מאשר נשיא המדינה מאוריסיו מאקרי.

לדבריו של שחקן העבר ומי ששיחק בעברו בבוקה וכיום מאמן במקסיקו: "המצב של המדינה מצער מאוד, אין יותר כבוד לכלום. אין היום בטחון במדינה, בכל מקום יש מעשי שוד ולאנשים אין מה לאכול. הנשיא גדל בבית עשיר ולא אכפת לו שלילדים אין אוכל והוא לא יודע מה זה לחיות בבוץ. הוא הונה את האנשים כשהבטיח שייעשה שינוי. התקופה שלו היא הגרועה בכל תולדות ארגנטינה".

בינתיים נדחה משחק הגומלין מאמש להיום בערב בשעה 22:00 שעון ישראל, כשהבוקר דווח בתקשורת המקומית כי בבוקה דנים באפשרות לדרוש ניצחון טכני בעקבות האירועים אמש והפגיעה בשניים משחקניהם שלא יוכלו ליטול חלק במשחק החשוב הערב, אם וכאשר הוא יתקיים.

בבוקה מאשימים את התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית, באפליה כלפיהם כששם אומרים כי אם המקרה היה הפוך, היו מעניקים ניצחון טכני ואת הגביע לריבר היריבה שאוהדיה הם אלה שפגעו באוטובוס שחקני בוקה.

נשיא הקונמבול - התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית, אלחנדרו דומינגס התייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו כשצייץ: "אנו קוראים לאוהדים להתנהג בכבוד אחד לשני במשחק שייערך הערב ובכך להציג לעולם את המיטב של הכדורגל הדרום אמריקני. אני גם קורא לכוחות הביטחון להבטיח את הסדר הציבורי של השחקנים, הצוותים המקצועיים וכל המעורבים".