כדורגל
כדורגלצילום: istock

בפעם השלישית, והשניה ברציפות ב-24 השעות האחרונות, משחק גומלין גמר גביע הליברטדורס בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט הארגנטינאיות, נדחה. כך הודיעה הערב (ראשון) התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית - הקונמבול.

הודעתה של התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית הגיעה בשל לחצים כבדים שהפעילו כנגד ההחלטה לקיים את המשחק הערב בשעה 22:00 שעון ישראל, קבוצת בוקה ג'וניורס, לאחר ששחקניה נמצאו לא כשירים למשחק בשל מתקפת האבנים וגז הפלפל שנקלעו אליו אמש כשהותקפו על ידי אוהדי היריבה המושבעת ריבר פלייט.

לאחר שאמש הודיעו בריבר פלייט שאצטדיונם הביתי נסגר עד לקיום המשחק הערב, החלו בבוקה ג'וניורס להישמע דרישות לדרוש ניצחון טכני בשל מתקפת האבנים אליו נקלעו עת שהו באוטובוס כשהגיעו לאצטדיון הביתי של ריבר פלייט.

שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה הערב, של המשחק שכבר נדחה פעמיים, פעם אחת בשל תנאי מזג האוויר ופעם נוספת אמש לאחר אירועי האלימות הקשים שהצריכו טיפול רפואי לשחקני בוקה, נכנעו בהתאחדות הכדורגל הדרום-אמריקאית ללחצם של ראשי בוקה ואלה הודיעו כי המשחק יידחה למועד שאינו ידוע.

בבוקה אמרו כי אם בהתאחדות הכדורגל הדרום-אמריקאית יידרשו לקיים את המשחק בכל זאת, יסכימו הם לכך בתנאי שזה יתקיים באצטדיון נייטרלי כשאחת מהחלופות שנבחנות זהו המגרש באבו-דאבי, שם תתקיים גם אליפות העולם למועדונים שתיפתח באמצע דצמבר, כשהמנצחת במשחק הגמר הארגנטיני תעלה לשחק שם בכל מקרה.

על פי ההערכות, ביום שלישי בבוקר תקיים התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית ישיבה ובה ייקבע מועד המשחק החדש. בכל מקרה משחק זה זה לא יוכל לקרות בסוף השבוע הבא, שכן ועדת ה-G20 תיערך בעיר. על כן, ייתכן שהתאריך שייבחר הוא ה-8 בדצמבר.