'קרן אחד לאחד' מיסודו של הרב יצחק נריה יוצאת בקמפיין הסברה על חשיבות התמיכה באברכים מצטיינים בקרב הציונות הדתית במטרה לגדל ולטפח את גדולי תורה של העתיד מקרב בני הציונות הדתית.

אנשי הקרן השיקו בימים האחרונים סדרת סרטוני הסברה לציבור הדתי העוזרים להמחיש את ה'בור' שנוצר בציונות הדתית כתוצאה מחוסר השקעה בעתיד התורני של הציונות הדתית ולהסביר את הצורך בתמיכה בלומדי התורה.

קמפיין ההסברה הושק לקראת יום התרמה חשוב שיתקיים החל מעכשיו ועד מחר בערב, לפרוייקט הדגל של הקרן - 'מאה האברכים המצטיינים' - שבו הקרן מעניקה מלגות ל-100 אברכים מצטיינים בלמעלה מ-42 ישיבות של הציונות הדתית.

כל אברך יזכה למלגת הצטיינות חודשית בסך 3,000 שקלים על מנת שאברכים אלו יוכלו להשקיע את כל מרצם בלימוד התורה.

"ציונות דתית ללא גדולי תורה זה כמו חייל ללא נשק. הציונות הדתית עמסה על עצמה כל כך הרבה משימות. צבא, התיישבות, כלכלה, הייטק אבל הכל יונק ממקור אחד מהקודש. אנחנו חייבים לטפח גדולי תורה משלנו. בזכותכם אנחנו תורמים כבר שנה שלימה בכמאה אברכים הטובים ביותר של הציונות הדתית, אנו מבקשים את תמיכתכם כדי שנוכל להמשיך ולדאוג לגדולי הדור הבאים", אמר מייסד הקרן הרב יצחק נריה.

מ'אחד לאחד' נמסר כי השנה היעד שהציבו ליום ההתרמה הוא להגיע לסכום של 4,000,000 ש״ח כאשר כל שקל שנתרם על ידי הציבור יוכפל על ידי תורמים נדיבים.

'קרן אחד לאחד' הוקמה לפני מספר שנים על ידי הרב נריה על מנת לסייע לעמלי תורה במוסדות תורניים לאומיים ברחבי הארץ ולתמוך במשפחות נזקקות מהציבור הדתי לאומי. הקרן הינה כתובת ואוזן קשבת לצרכי הציבור הדתי לאומי ומצוקותיו תוך דגש על תמיכה בבניין התורה ולומדיה. הקרן פועלת בשקיפות מלאה והינה מיזם ללא מטרות רווח.

לאתר אחד לאחד לחצו כאן