ריהוט משרדי
ריהוט משרדיצילום: יח"צ

אתם בטח זקוקים לסיוע בבחירת ריהוט משרדי, והאופן הנכון לכם להציב אותו בחלל או בחללים השונים. עוד לפני שנתקדם ונפרט אודות הריהוט הרצוי בכל משרד, חשוב לנו להוסיף כי בחירת הריהוט ואופן עיצוב המשרד, הוא שיאפשר לכם ליצור את אווירת העבודה הרצויה. ככל שתשקיעו מחשבה יתרה בעיצוב, כך יוטב לכם והתפוקה שלכם ושל העובדים תהיה גבוהה יותר. מוכנים? בואו נצא לדרך.

?כיצד מתחילים לרהט את המשרד

ההתחלה היא לרוב מבלבלת ולא ברורה ועל מנת לעשות סדר בבלגן, יש לקחת בחשבון את מרחב החדר, את בחירת סגנון העיצוב והתאמתו לעובד, כך שיהיה לו נוח להגיע בכל יום למשרד ולבצע את עבודתו.

במעמד בחירת הריהוט, עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: תכנון ועיצוב המשרד, נוחות ובריאות העובדים, האיכות והתקציב העומד לרשותכם. כל עוד לקחתם בחשבון את סך הפרמטרים הנ"ל, הרי שיתר העבודה בתהליך ריהוט המשרד, תהיה נוחה וקלה יותר.

רשימת הציוד שיש לרכוש למשרד

לאחר שבצעתם את מחקר השטח והבנתם מהו גודל החלל, הגיע הזמן לפנות אל הרכישה הלכה למעשה ולבחור את הריהוט המתאים ביותר למשרדכם ולאופי העבודה בו. רשימת הציוד היא ארוכה ומשתנה מאדם לאדם כמו גם ממשרד למשרד. אפשרו לנו להציף עבורכם את סך הריהוט לו אתם זקוקים במשרד:

ריהוט משרדי באשר הוא, יכול להיות בצבעים שונים ומגוונים, מסוגי חומרי גלם שונים ועוד. בבואכם לבחור ריהוט, עליכם להחליט בעיקר באשר לצבע ולגוון המשרד, משום שחשוב לשמור על הומוגניות בתוך המשרד ובין החדרים השונים בו.

שולחנות - הדבר הראשון שיש לחשב הם שולחנות מחשב למשרד, וזאת בהתאם לגודל החלל. יש לקחת בחשבון הן את גודל המשרד והן את מספר העובדים אשר עתידים לאכלס את המקום. לעיתים עדיף יהיה לרכוש שולחנות פינתיים ופעמים אחרות נכון יהיה לרכוש שולחנות בצורת "ר" ועוד. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הם הגישות מהשולחן לכל הכבלים היוצאים מהמחשב ועתידים להיכנס אל החשמל.

כיסאות – ריהוט נוסף וחשוב לא פחות (אם לא יותר), הם כיסאות משרדיים לכל אחד מעובדי המשרד. בין אם מדובר על כסאות מזכירה או כסאות מנהלים, על הכיסאות בראש ובראשונה להיות נוחים ולאפשר ישיבה לא רק נוחה אלא גם בריאה. לעובדי המקום מגיע ליהנות מישיבה נוחה בכל שעות העבודה אותן הם מקצים בטווח הקצר והארוך גם יחד.

שולחן ישיבות – אין ספק כי המקום המרכזי במשרד הוא חדר הישיבות ועל מנת לאפשר מפגש נוח ופורה, חשוב להציב שולחן ישיבות ראוי וכיסאות נוחים לכל המשתתפים. אם יש באפשרותכם מבחינת המקום להוסיף שידה הרי זה משובח, השידה תאפשר לכם לרכז את כל חומרי המשרד בצורה מסודרת.

דלפק קבלה – כל אורחי המשרד ועובדי המשרד צרכים את המזכירה שתספק להם אינפורמציה ועל מנת שזה יקרה באופן נוח ונגיש, נכון להציב את המזכירה מאחורי שולחן הקרוי דלפק קבלה. דלפק הקבלה מאפשר למזכירה לרכז בו את כל כלי העבודה להם היא זקוקה ומאפשר גישה נוחה לשיח בינה ובין העובדים או אורחי המשרד.

כורסאות המתנה - לאורחים אשר מגיעים לבקר במשרד כמו גם לעובדים חדשים המגיעים לראיון עבודה ובכלל, זה פתרון יעיל נוח ומושלם. את הכורסאות נכון למקם בכניסה למשרד וכדי שזה יקרה אתם חייבים לוודא בעוד מועד כי יש לכם את המקום הנדרש לכך, אחרת תאלצו או לבחור מקום חלופי או לוותר על הכורסאות המדוברות.

כונניות / כוורות - לאחסון כל הקלסרים, הציוד המשרד, ניירות למדפסת ועוד. אם תקפידו לרכוש כוננית המשלבת מגירות אתם יכולים בקלות לאחסן דברים שיוצרים בלגן בעין, כמו כבלים וכיוצא בזאת. אתם יכולים לבחור כוננית בהתאמה אישית בהתאם למידות המשרד ומאידך אתם יכולים לרכוש כוננית במידה סטנדרטית.

מדפים תלויים - מדפים לאחסון הציוד האישי של העובדים. כדי להצליח ולגרום לעובדים לחוש בנוח ולהרגיש שייכות למקום העבודה, נכון להצמיד לקיר בפינת העבודה של כל עובד מדף, עליו הוא יכול להניח את הציוד האישי שלו כך שהוא ירגיש בנוח במקום עבודתו.

לסיכום – ככל שתשקיעו מחשבה רחבה יותר בבחירת הריהוט, כך תצליחו לגבש עמדה ולבחור בקפדנות יתרה את הציוד לו אתם זקוקים היום ומחר.

אנו באופיס סטייל מתמחים בתחום של ריהוט משרדי איכותי במחירים אטרקטיביים מאז שנות ה-50. אנו החברה הוותיקה בישראל לריהוט משרד, והניסיון + מקצועניות שלנו בתחום יסייעו לכם רבות בריהוט ועיצוב המשרד המושלם.