גודס. שוב כתום
גודס. שוב כתוםצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

עכשיו זה רשמי - גיא גודס חוזר לאמן את מכבי ראשון לציון. אחרי שפיטרה בתחילת השבוע את מאמנה הוותיק צביקה שרף, לאחר שתי תבוסות ולאור מרד שחקניה הזרים, הודיעה לפני זמן קצר (שישי) מחזיקת גביע ווינר סל, מכבי ראשון לציון על החתמתו של גיא גודס למאמנה עד לעונת 2020.

הכתומים מעיר היין, פיטרו כאמור בתחילת השבוע את שרף, שהתחיל את העונה הנוכחית בקול תרועה רמה עם זכיה משכנעת בתואר הראשון של העונה, גביע ווינר סל. חמישה ימים אחרי הפיטורים, כעת בראשון הודיעו על החתמתו של גודס שיחזור בפעם השלישית לעמוד על הקווים של הקבוצה מעיר היין.

גודס, שאת קריירת המשחק המפוארת שלו סיים בראשל"צ, התחיל בקבוצה הכתומה גם את קריירת האימון שלו שגם היא לבינתיים לא פחות מפוארת. רכז העבר בן ה-47, שימש מיד עם פרישתו ממשחק פעיל, כעוזר מאמן אצל ראשון לציון, ובמהלך עונת 2005/6 החליף על הקווים את חנוך מינץ בהצלחה רבה כשהוליך את הכתומים לפיינל-פור הליגה הישראלית.

לאחר מכן רשם שלוש קדנציות כעוזר מאמן מכבי תל אביב, כשבין לבין שימש כמאמן הראשי של הצהובים ב-2014/15.

מלבד מכבי תל אביב, אימן גודס את הפועל ירושלים מ-2008 עד 2010 ועבד גם כעוזר מאמן נבחרת הכדורסל של בריטניה. בקיץ שעבר חזר גודס למכבי ת"א כששימש כעוזרו של נבן ספאחיה, איתו פוטר לפני כשבועיים. כעת חוזר גודס למקום בו הכל התחיל בניסיון לשחזר את הפתיחה הסוערת של ראשון לציון מטורניר קדם העונה.

בתום שבעה מחזורים מדורגת הקבוצה מעיר היין במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות לצד שבעה הפסדים, חמישה מהם בששת המחזורים האחרונים. האם גודס יצליח היכן שצביקה שרף כשל? תשובות בקרוב.