שחקני סכנין
שחקני סכניןצילום: פלאש 90

יש סוף לכל דבר. תשעה משחקים רצופים לא הפסידה בני יהודה בליגת העל בכדורגל, מה שעזר לה להגיע עד למקום השני בטבלת הליגה. הערב (מוצאי שבת) נקטע הרצף של הכתומים משכונת התקווה, כשאלה הפסידו לבני סכנין בבית בתוצאה 1:0.

יוסי אבוקסיס, מאמן הכתומים לא הפסיד מעולם לקבוצתו הקודמת - בני סכנין. בתשעה משחקים כמאמן בבני יהודה ובהפועל ת"א מול הקבוצה מהמגזר הערבי, ניצח אבוקסיס חמש פעמים והשיג ארבע תוצאות תיקו. ובכל זאת, הערב, גם אבוקסיס וקבוצתו הלוהטת לא יכלו לאפקט חילופי המאמנים.

סכנין, שניצחה לפני היציאה לפגרה את מ.ס אשדוד בתוצאה 4:3, החתימה עם היציאה לפגרה את עמיר תורג'מן למאמנה הראשי וזה חזר לאמן בליגה הבכירה בדיוק בזמן. את ניצחון הבכורה שלו כמאמן בליגת העל השיג תורג'מן, שחקן העבר ואחד ממאמני העתיד של ישראל, מול בני יהודה כשעמד על הקווים של מ.ס אשדוד, הערב עם סכנין הוא שיחזר את הניצחון על אותה בני יהודה במשחקו הראשון על הקווים בסכנין.

סכנין ניצחה בזכות שער יחיד של שלומי אזולאי בדקה ה-25, והשיגה למעשה את ניצחונה השני ברציפות. בני יהודה? זו מסיימת את הרצף המדהים של משחקים ללא הפסד בליגת העל, הרצף הכי ארוך שלה מאז 11 המשחקים בעונת 2006/07, במה שעשוי לעזור למכבים מת"א לפתוח פער בן 10 נקודות מהמקום השני בהמשך הערב.