הרב בן דהן וראש המנהל האזרחי
הרב בן דהן וראש המנהל האזרחיצילום: דוברות מתפ״ש

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הדליק הערב (ראשון) נר ראשון של חג החנוכה עם ראש המנהל האזרחי, תת אלוף בן-חור אחוות, וקציני ועובדי המנהל האזרחי במפקדת היחידה הסמוכה לבית אל.

״זאת הזדמנות גדולה לומר לכם תודה רבה על העבודה שאתם עושים. אני ער ומודע לקשיים, אני יודע עד כמה אתם נמצאים בתת תקינה וכמה עובדים חסרים לכם. אני משתדל מאוד לפעול ואני מבטיח לכם שבעזרת השם אני לא אנוח ולא אשקוט עד שנגיע למצב שבו נשלים את התקנים ונדאג לכך שהעובדים כאן יקבלו את כל אשר מגיע להם״, אמר הרב בן דהן.

״עד אז לפחות תדעו שאני יודע להעריך מאוד את העבודה שאתם עושים ועל כך אני יכול לומר לכם בשמי ובשם מערכת הביטחון כולה, תודה רבה וחג אורים שמח״, הוסיף בן דהן.

ראש המנהל האזרחי, תת אלוף אחוות, אמר ״אנו נמצאים בתקופה מורכבת ולפנינו אתגרים רבים. דברים שבעבר נראו בלתי אפשריים, כיום קורים כחלק מהשגרה ביהודה ושומרון. שיתוף הפעולה וחיזוק הקשרים בתוך המנהל האזרחי למול ההתיישבות, מהווים אבן דרך משמעותית ביכולתנו להסתכל לעתיד ולעמוד בכל שצפוי לנו.

״אני מאחל לכולנו כי נמשיך בדרך האחדות. שנמשיך לפעול בצניעות ובמקצועיות ובכך, אני מאמין שברוח החג נצליח לחולל נסים״, הוסיף ראש המנהל.