יו"ר תנועת הנשים ''אמונה'', ליאורה מינקה, מגיבה בערוץ 7 לסרטון ההשתלחות של ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) בבנות השירות הלאומי.

"מצער שבתקופה שמדברים נגד אלימות יוצא סרטון עם מסר אלים שמשתלח בבנות השרות הלאומי שמתנדבות ועושות עבודת קודש. יש כאן פשוט חוסר הבנה של תפקידן של צעירות הציונות הדתית", אומרת מינקה.

מינקה קוראת לח"כ מיכאלי להכיר באמת את מפעל השירות הלאומי, "אנחנו מכירים היטב את עבודת המתנדבות, 'אמונה' מפעילה את אלומה ואת בת עמי, הן עובדות בבתי ספר, בפנימיות בסיכון, ברווחה, עם קשישים. לבוא ולקחת איזה אירוע נקודתי שאין לי מושג מאיפה הוא צץ ולהפוך אותו למסע השתלחות נגד מתנדבות זה חוסר אחריות ואני מזמינה את מירב להכיר את העשייה הכל כך משמעותית למען החברה הישראלית".

יו''ר "אמונה" דוחה את הטענות על ''הדתה'' שמתבצעת כביכול על ידי מתנדבות השירות הלאומי, "תודעה יהודית היתה שנים לפני שבנט היה שר החינוך. העשייה של בנות השרות הלאומי כוללת לא רק זהות יהודית אלא גם עשייה חברתית, מעורבות חברתית ומחויבות אישית. הכרה עם חגים, בת מצווה, בר מצווה וארץ ישראל זו לא הדתה. כל הבהלה מהביטוי הדתה איננה במקומה. לא יזיק קצת ידע ביהדות ובארץ ישראל".