ד"ר עליזה בלוך
ד"ר עליזה בלוךצילום: חזקי ברוך

מועצת העיר בית שמש התכנסה אמש לישיבתה הראשונה לאחר שראשת העיר עליזה בלוך הציגה את הקואליציה.

במהלך הישיבה קראה בלוך להתלכד ולהרחיב את שורות הקואליציה וכדי שהיא תייצג את כלל האוכלוסיות בעיר.

"בית שמש היא עיר שדרים בה יחדיו, חילונים וחרדים, דתיים ומסורתיים. בית שמש היא עיר ששכונותיה החדשות והוותיקות ימשיכו להיות מעוטרות בכלל הציבורים הללו. בית שמש היא עיר שיגיעו אליה הייטק ותעשייה ותעסוקה, שתותאם לכלל אוכלוסיותיה", אמרה.

"בית שמש היא עיר שתהא בה בריכה עירונית ובית תרבות ויהיו בה גם ישיבות ובתי מדרש ובתי תפילה. בית שמש היא עיר שתנהג על-פי חוקי מדינת ישראל ותיתן את כל הכבוד הראוי לאורח החיים של כל ציבור וציבור ושל העיר כולה".

בדבריה רמזה כי פניה להכניס לקואליציה גם את דגל התורה וש"ס שלפי שעה נותרו בחוץ. "כולנו נצטרך לוותר כדי לחיות יחד, כאשר המגזר החילוני לא מרוצה לחלוטין, המגזר החרדי לא מרוצה לחלוטין, וכשיש גם תלונות מהציונות הדתית, אני מבינה שמשהו טוב קורה. שיש התחלה של הפנמה שכולנו נחיה פה ואף מגזר לא יוכל להגיד כולה שלי".

"אני מודעת שגם בין היושבים כאן יש כאלה המסכימים עם דרכי וכאלה המתנגדים לה. אני מכבדת זאת. ובהזדמנות זו אני אומרת - יהיו טעויות, יהיו אי הסכמות, תהיה קואליציה, ככל הנראה תהיה גם אופוזיציה, אך בקשתי מכולם היא, שמה שיוביל את כולנו יהיה שלטון המבקש צדק ואמת", אמרה.