יוצא מאירופה. ניקוליץ'
יוצא מאירופה. ניקוליץ'צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי ת"א מתחמשת. כשהוא עוד לא בן 25, עוזב לראשונה אורוש ניקוליץ' את אירופה כשחתם היום (רביעי) על חוזה ל-4.5 שנים במכבי ת"א.

הכישרון הצעיר שמתנשא לגובה 1.85, יגיע למכבי ת"א כשכל השיא עוד לפניו ועם עתיד מבטיח ביותר.

ניקוליץ', המשחק בעמדת הקשר, נולד בבלגרד ואת קריירת הכדורגל שלו החל בקבוצת הנוער של פרטיזן בלגרד, אחת ממחלקות הנוער הטובות ביותר במזרח אירופה כשהוציאה אין ספור כוכבי כדורגל תחת ידה.

את הופעת הבכורה שלו בקבוצה בוגרת, עשה ניקוליץ' בקבוצת וידיאוטון ההונגרית כבר ב-2012 כשהיה בן 18 בלבד, ולאחר מכן חזר לשחק בארץ מולדתו כששיחק במדי ביאגודינה. בשנתיים האחרונות שיחק הקשר המחונן במדי דינמו מינסק הבלארוסית, וכעת לראשונה בקריירת המשחק שלו עוזב ניקוליץ' לקבוצת פאר מחוץ לאירופה, למכבי ת"א.

הכישרון הצעיר ייצג את הנבחרות הצעירות של סרביה עד גיל 19 ו-23 – ובשנתיים האחרונות שלו בקבוצה הבלארוסית כבש 14 שערים והוסיף 15 אסיסטים ב-72 הופעות. מספרים מעולים לקשר בגיל כל כך צעיר.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני שמח לצרף את אורוש ניקוליץ' למשפחת מכבי. אורוש הוא קשר התקפי מוכשר ששמח להצטרף למכבי. ניקוליץ' המשיך בהתפתחות שלו בעונות האחרונות במדי דינמו מינסק ואני מאמין שהוא ימשיך בהתקדמות שלו איתנו. הוא מביא איתו לא רק יכולת מרשימה על המגרש, אלא הוא גם הרשים אותנו מאוד בשאפתנות וברצון שלו להצטרף למכבי ולעבוד תחת ולדימיר איביץ'. אורוש מצטרף אלינו בגיל המתאים כשהשנים הטובות שלו עדיין לפניו. ניקוליץ' יצטרף לסגל בימים הקרובים ויהיה זמין לשחק עם פתיחת חלון ההעברות. אני מצפה לראות אותו בצהוב בעתיד הקרוב. ברוך הבא אורוש!"