נוער הריבונות מצטרף לנשיאת לפיד הציונות

במעמד אישי ציבור פתחה תנועת הריבונות במבצע התרמה בן 48 שעות לחיזוק והרחבת פעילות ההסברה.

בשמורת 'עוז וגאו"ן' נפתח בשעה 18:00 מבצע התרמה ייחודי. "במשך 48 שעות ניתן לתרום מהארץ והעולם לעיצוב פני מנהיגות דור העתיד של ישראל", אומרים בתנועת הריבונות.

לתרומות בדף הקמפיין או בטלפון 077-3644193

המבצע נפתח עם השלמתו של יום היערכות מיוחד לרכזי המחוזות ולפעילים מרכזיים בתנועת ''נוער הריבונות''. ביום זה נפגשו בני הנוער עם אישים מרכזיים המובילים את חזון החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון, העלות שאלות וקיימו שיחות ודיונים סביב החזון ודרכי יישומו.

בתנועת הריבונות, מיסודה של 'נשים בירוק' מדגישים כי מבצע ההתרמה מתקיים ביוזמת ובהובלת בני הנוער עצמם במגמה להרחיב את פעילות נוער הריבונות, שהחלה עם קיומו של כנס ענק בשנה שעברה בו השתתפו למעלה מ-1200 בני נוער מכל רחבי הארץ.

בהנהגת 'נוער הריבונות' מציבים שורת יעדים להמשך הפעילות ובהם הרחבת פריסת ופעילות דוכני ההסברה ברחבי הארץ, קיום כנס ריבונות נוסף לנוער, הובלת סדנאות מנהיגות לנוער, מפגשים להכרת ולימוד הפעילות מול חברי כנסת וועדות הכנסת, חוגים להעברת מסרים וגיבוש דרך הרשתות החברתיות ועוד.

מבצע ההתרמה יצא לדרך לאחר טקס מרגש של הדלקת נרות חנוכה בו לקחו חלק רב אזור גוש עציון הרב גדעון פרל, משה לובה מלוחמי תש"ח, סם סלומון, נשיא תנועת הריבונות ואחרים.

להשתתפות בקמפיין הריבונות לחצו כאן או בטלפון 077-3644193

"הנוער שמוביל את הקמפיין הוא דור העתיד של ההנהגה בישראל וככזה הוא מבין את משמעות המשא הערכי המוטל על כתפיו, הצטרפות לנשיאת לפיד החזון הציוני עד להגשמתו עם החלת ריבונותה של ישראל על כל מרחבי הארץ", אומרת ראשי תנועת הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר.

היעד שהציבו חברי 'נוער הריבונות' ליומיים אלה של התרמה הוא 550,000 שקלים. "זה אפשרי וזה הכרחי", קובעים בהנהגת התנועה.