המינויים אושרו
המינויים אושרוצילום: דוברות

חברי מליאת המועצה האזורית מטה בנימין התכנסו אתמול (חמישי) לישיבת מליאה ראשונה מאז הבחירות, ודנו בחלוקת התפקידים ובמינויים לוועדות השונות, בחלוקת תב"רים ובעניינים הבוערים שעל הפרק.

ראש המועצה ישראל גנץ הציג בישיבה זו את סגני ראש המועצה החדשים – שמריהו אירגאס ורפול אנגל. המינויים אושרו פה אחד על ידי חברי המליאה.

רפול אנגל הוא תושב עופרה ואב לחמישה, אשר שימש עד כה כמנהל הפעילות של תנועת רגבים. אנגל יחזיק בתיק התשתיות במועצה. את תיק הכבישים והתחבורה ימשיך להחזיק ראש המועצה ישראל גנץ שהחזיק בו גם בקדנציה הקודמת.

שמריהו אירגאס הוא תושב היישוב חרשה שבמערב בנימין ואב לעשרה ילדים, בוגר ישיבת אור עציון ולוחם בחטיבת הצנחנים, אשר שימש עד כה כמנכ"ל של מוסדות חינוך רבים- ביניהם ת"ת של החמ"ד ביישוב נריה, הישיבה התיכונית בחרשה ומוסדות "נחלת ישראל". אירגאס יחזיק בתיקי החינוך, הנוער והרווחה.

סגני ראש המועצה הטריים הציגו את חזונם בפני חברי המליאה - רפול אנגל ציין, "אנו נמשיך לקדם ולפתח את יישובי בנימין תוך חתירה ליעד של מיליון תושבים ביו"ש וזירוז הליכי התב"ע ביישובים השונים כפי שקידמנו בעופרה".

שמריהו אירגאס הוסיף, "אנו יוצאים מערב קשה עם קבלת הידיעה על מותו של התינוק של משפחת איש-רן, כולנו מייחלים לרפואתה השלימה של אמו שירה ושל שאר הנפגעים הנוספים ומתפללים לשלומם של כוחות הביטחון שפועלים לתפיסתם המהירה של המעורבים בפיגוע".

"שמחתי לקבל היום את אמון ראש המועצה וחברי המליאה שבחרו למנות אותי לתפקיד סגן ראש המועצה, אנו עם הפנים קדימה לתנופת פיתוח בכל מוסדות החינוך בבנימין. אף מוסד חינוך לא יהיה 'בן חורג' אצלנו- בית ספר דתי, חרדי או חילוני יקבלו יחס שווה והוגן שיאפשר לכל משפחה בבנימין לבחור איפה ילדיה יתחנכו מתוך מגוון רחב של מוסדות חינוך. נפעל יחד עם היישובים לפתיחת בתי חינוך נוספים לשכבות הגיל השונות תוך התאמה למרקם החיים בבנימין. תושבי מערב בנימין יקבלו ייצוג הולם כעת בהנהלת המועצה כדי שצרכי התושבים לא יפלו בין הכסאות והשירות שיקבלו התושבים בכל בנימין יהיה שווה", הדגיש אירגאס

יונתן סודמי, יו"ר מזכירות נריה בירך על המינוי, "אנו שמחים לראות שראש המועצה עומד בהבטחתו למנות סגן ראש מועצה ממערב בנימין. שמריהו נבחר בקולות היישוב נריה ואנו בטוחים כי ראש המועצה וסגנו ישרתו נאמנה את תושבי מטה בנימין. אנו מצפים כעת להמשך תנופת פיתוח ושגשוג עם הדם החדש שנכנס למערכת. זהו עידן חדש בבנימין".