תוקף. ד"ר חגי בן ארצי
תוקף. ד"ר חגי בן ארציצילום: חזקי ברוך

ד״ר חגי בן ארצי, אחיה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, התראיין הבוקר בגלי צה״ל והתייחס למצב הביטחוני לאור הפיגועים האחרונים.

בן ארצי, תושב בית אל, תקף את גיסו, ראש הממשלה, וטען כי נתניהו "שחרר במו ידיו את המחבלים שמובילים היום את הטרור, ופעל בניגוד לאידאולוגיה שלו".

עוד אמר בן ארצי כי הוא "מתפלל שיגיע הרגע שנפתלי בנט יהיה שר הביטחון" והוסיף, "אני מקווה שהוא יביא קו יותר ברור, תקיף ונחרץ נגד הטרור. נתניהו הוא ראש ממשלה במשך 10 שנים, ולצערי הוא פעל באופן שנוגד את האידאולוגיה שלו, וזה קרע לי את הלב".

בהמשך התייחס בן ארצי לפעולות שעשה נתניהו במהלך שנותיו כראש ממשלה: "המחבלים שהוא שחרר עומדים היום בראש חמאס. יחיא סינוואר שוחרר על ידי נתניהו והוא זה שמוביל את הטרור. הוא שחרר אותו במו ידיו. היחיד שבאמת עצר את שחרור המחבלים היה נפתלי בנט, ואני מצפה שהוא יהיה שר הביטחון. אני מקווה שהוא יביא יותר ביטחון לארץ ישראל. הגיע הזמן שמישהו שנלחם בשחרור מחבלים ונגד המנהרות - הוא זה שיוביל את הביטחון".

בן ארצי התייחס גם למדיניות המחסומים ביהודה ושמרון ואמר: "הגיע הזמן להחזיר מחסומים. אנחנו תומכים בחיים משותפים, אבל כאשר מנצלים את זה לרצוח אנחנו חייבים לפעול אחרת".