לגולנד- שם כל הטירוף התחיל
לגולנד- שם כל הטירוף התחילצילום: iStock

לרובנו, המפגש עם אבני הלגו הסתיים בערך בגיל עשר, אבל יש מי שלוקח את הקוביות הקטנות ברצינות. ריכזנו כאן עבורכם כמה דברים הזויים שנבנו בעזרת דמיון, השקעה ומיליוני אבני לגו קטנות.

1. בית הלגו- זה ממש כמו שזה נשמע. מדובר בבית שלם הכולל סלון, מקלחת ואפילו מיטה (לא נוחה במיוחד) שעשויים כולם מלגו. את הבית בנה ג'יימס מאי בעזרת אלף מתנדבים ו3.3 מיליון קוביות לגו קטנות מצבעים שונים.

רמת הדיוק הקיימת בבית כה גבוהה עד שקיים מפתח לגו לבית, כלים למטבח ואפילו חתול שחור ביתי- והכל עשוי מקוביות קטנטנות. למרות ההתעניינות הרבה שעורר הבית, הוא לא הצליח להפוך לאטרקציה ולבסוף הוא פורק. כיום נשאר לנו ממנו רק סרטונים ותמונות, ואולי גם השראה לבית נוסף ועתידי.



2. לנגן על הלגו- מה קורה כשאדם המכור ללגו מתחיל ללמוד נגינה? הוא מנסה ליצור פסנתר מלגו. לדברי היוצר, למרות שהפסנתר לא מנגן באופן מושלם, הוא מחקה את פעולת הפסנתר האמיתי במלואה וכולל גם את החלקים הקטנים ביותר שלו. לדבריו, הפסנתר יוכל לעודד ילדים ללמוד נגינה, או לפחות לשקול לנסות ללמוד.



3. מגדל הלגו הגדול בעולם- לקבוצת ילדים איטלקית השמיים הם כבר לא הגבול. במיזם משותף של אלפי ילדים, נבנה מגדל הלגו הגבוה בעולם המתנשא לגובה של לא פחות מ35 מטר. לשם המחשה, בגובה כזה אפשר לבנות בניין מגורים בן עשר קומות- ועדיין יישאר קצת עודף. למרות שהאיטלקים חשבו שהם כבשו את שיא העולם, שנתיים לאחריהם נבנה מגדל לגו בן 36 קומות בתל אביב- ולקח להם את הבכורה.



4. מכונית לגו- במלבורן שבאוסטרליה, אדם אחד החליט לבדוק האם הוא יוכל לבנות מכונית שלמה מלגו. לאחר שחיבר מנוע רכב ל500 אלף חלקי לגו- הוא הבין שזה אכן אפשרי. לטענתו, בהתחלה הוא ניסה ליצור סוג של מעבורת חלל קטנה, ורק לאחר שנכשל הסתפק בבניית הרכב.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם