גודס. הפסד שני כמאמן ראשל"צ
גודס. הפסד שני כמאמן ראשל"צצילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

לא הפעם. בשישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים ביניהן, גברה מכבי ראשון לציון על בני הרצליה. יתירה מכך, מאז מאי 2017, ניצחו הכתומים, מחזיקי גביע ווינר סל את כל משחקיהם מול ההרצליינים.

המאמן השתנה, ואיתו גם הסטטיסטיקה בין שני המועדונים. אחרי שרשם בבכורה המחודשת שלו הפסד להפועל חולון, גיא גודס הגיע הערב (שני) אל אולם היובל שבהרצליה מעט מעודד זאת בזכות הניצחון במשחק ההשלמה ביום חמישי האחרון על העולה החדשה מבאר שבע.

לצערו, הוא גילה כי לא כל יום באר שבע וגם לא כל יום הסטטיסטיקה עוזרת. אחרי שבמשחק האחרון בין הקבוצות קבעו הכתומים את ההפרש הכי גדול שנרשם בעונה שעברה בליגה עם ניצחון חוץ בתוצאה 69:100, הערב המשחק הסתיים בתוצאה הרבה יותר צמודה כשהרצליה היא זו שגברה, עם 67:74.

הרצליה, שעבורם היה זה משחק הבית השלישי בתוך שבוע וחצי, המשיכו למעשה את חוסר היציבות שלהם בכל הקשור לניצחונות והפסדים, כשאחרי שהפסידו במשחק ההשלמה למכבי ת"א, הפעם ניצחו. לגודס יש עבודה רבה בניסיון להחזיר את הכתומים מעיר היין לצמרת הכדורסל הישראלי.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-10 בליגת ווינר סל, גברה העולה החדשה הפועל באר שבע על יריבתה מהדרום, מכבי אשדוד בתוצאה 70:87 וקטעה בכך רצף של שלושה הפסדים ביתיים.