האלוף נורקין מתקבל במסדר על ידי תלמידי המכינה
האלוף נורקין מתקבל במסדר על ידי תלמידי המכינהצילום: מעוז ויסטוך

מפקד חיל האוויר האלוף, עמיקם נורקין, הגיע השבוע למכינת "אדיר במרום" שבגולן.

האלוף, שהגיע עם צמרת חיל האוויר, התקבל במסדר רשמי של תלמידי המכינה ובוגריה, סייר בכיתות ובמעבדות השונות ושוחח עם הצוות החינוכי ותלמידי המכינה.

נורקין שוחח עם התלמידים על האתגרים הביטחוניים העומדים בפני חיל האוויר ועל החשיבות בבניין כוח אדם איכותי ושכלול היכולות הטכנולוגיות.

כמו כן, שיבח האלוף נורקין את מאות בוגרי "אדיר במרום" מבית עמותת "רוח הגולן" המשרתים בדרגים השונים בחיל האוויר ומחברים בין הון אנושי גבוה ובין הטכנולוגיות המתקדמות ואמר כי "המפתח לניצחון טמון בחיבור בין אנשים ערכיים ומקצועיים וטכנולוגיית עילית".

בביקורו התייחס נורקין לתוכנית החדשה במכינה הנקראת "שמי מרום". התוכנית החדשה מיועדת לבוגרי י"ב בעלי נתוני איכות גבוהים שיוכשרו באופן ייעודי למקצועות מובילים וייחודיים בחיל האוויר, יצטרפו לשדרת הפיקוד של המערך הטכני וייהנו ממסלול ישיר לקצונה בשילוב לימודים אקדמיים.

"אשמח מאד שנוער איכותי יצטרף לתוכנית 'שמי מרום' שתהווה קטר לנוער איכותי ומוביל השואף לשרת את מדינת ישראל ולהיות חלק חשוב ואיכותי מצה"ל וחיל האוויר", אמר נורקין.

במהלך הביקור העניק מנכ"ל עמותת רוח הגולן גבריאל חמו לאלוף נורקין מטבע של גמלא שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות.

הרב יצחק לסלו, ראש מכינת "אדיר במרום" סיפר כי "ביקורו של מפקד חיל האוויר מעיד על תרומתם החשובה של בוגרי 'אדיר במרום' לחיל האוויר ולצה"ל כולו. נמשיך בשיתוף הפעולה ההדוק והחשוב עם מפקדי חיל האוויר, ונהווה עתודה איכותית של חיילים בני תורה במערך הטכני של החיל".