יזוכה? זדורוב
יזוכה? זדורובפלאש 90

בראיון שהעניקה הבוקר (רביעי) לניב רסקין ב'קשת' סיפרה אולגה זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב היושב בכלא באשמת רצח תאיר ראדה ז"ל, על מפגש אקראי בינה ובין מי שהיא סבורה כי רצחה את תאיר, הלא היא א"ק.

את הראיון העניקה זדורוב בעקבות סקר המלמד על עמדה נחרצת בציבור הישראלי ולפיה יש לשחרר את רומן. 80 אחוזים מהנשאלים בסקר קובעים כי זדורוב אינו הרוצח וכי יש לשחררו.

אולגה זדורוב נשאלה על ידי רסקין אם היא יכולה להצביע על חשוד או חשודה אחרים במעשה הרצח והשיבה כי אכן ישנה מישהי שבעיניה היא הרוצחת. כוונה של זדורוב הייתה לא"ק, מי שעדויות מפלילות לכאורה התנקזו במרוצת השנים האחרונות באשר למעורבותה במעשה הרצח.

ב"נתקלתי בה לפני הרצח ואחרי הרצח, אבל היכרות אישית אין לנו", אמרה זדורוב, המתגוררת בסמיכות יחסית למקום מגוריה של א"ק, וסיפרה כי באחד הימים לקחה את א"ק ברכבה כטרמפיסטית ושוחחה איתה באופן עקיף שיחה שממנה התרשמה כי אכן לא"ק יש מה להסתיר והיא חשה אי נוחות רבה מעצם המפגש עם זדורוב.

אולגה מציינת כי בחרה באופן מודע לקחת את א"ק ברכבה ועשתה זאת על אף שידעה מי היא המבקשת טרמפ. לאחר שהחלה הנסיעה שאלה אותה מספר שאלות שנענו במבוכה ותוך סתירות פנימיות. "שאלתי אותה שאלות שלא קשורות לתיק, מהשקרים שהיא ענתה לי הבנתי שיש לה מה להסתיר. היא הייתה בלחץ אטומי, הורידה את הראש ושיקרה לי בדברים שאין סיבה לשקר. זה מלמד שיש לה מה להסתיר".

לדבריה של זדורוב אין לשייך את התנהגותה של א"ק לתסביכים נפשיים שמאפיינים אותה. לטעמה א"ק התנהגה במפגש ומתנהגת בדרך כלל באופן סביר ונורמאלי, עובדה המלמדת כי אכן שקריה נובעים ממקור אחר.