מאה שערים
מאה שעריםאילוסטרציה. פלאש 90

בתום חקירה סמויה, משטרת ישראל עצרה היום (ד') 8 חשודים בשכונת מאה שערים בחשד שלקחו חלק פעיל בתקיפות וקטטות אלימות שהתרחשו בחודשיים האחרונים בבית כנסת ברסלב בשכונה החרדית ופגעו ברכבים ובתי עסק.

ראשיתה של חקירת המשטרה בעקבות מספר דיווחים ותלונות שהתקבלו במשטרה בחודשיים האחרונים, אודות קטטות ותקיפות אלימות שאירעו בבית הכנסת של ברסלב בשכונת מאה שערים, על ידי פורעים מקהילת 'שובו בנים', גרימת נזק לרכבים חונים, ופגיעה בבתי עסק סמוך לשער שכם ושדרות חיים בר-לב.

כוחות המשטרה, ששילבו גביית עשרות עדויות, עשו שימוש במגוון אמצעים מתקדמים, וביצעו עבודת מודיעין ממוקדת, הצליחו לאתר את זהותם של החשודים המרכזיים שלקחו חלק פעיל בתקיפות וגרימת הנזקים.

הבוקר הגיעו כוחות גלויים וסמויים לשכונת מאה שערים, שם ביצעו שורת מעצרים ממוקדים של 8 חשודים, בגילאי 15-50 תושבי ירושלים.

כלל החשודים נחקרו בשעות האחרונות במשטרה בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, היזק לרכבים ולרכוש התפרעות במקום ציבורי ועבירות נוספות.

עם סיום חקירתם, יוחלט מי מהחשודים יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

"משטרת ישראל לא תאפשר לאף גורם או קבוצה של קיצוניים להתנהג בצורה בריונית ועבריינית העלולה לפגוע באדם אחר, ביטחונו או רכושו", ציינו במשטרה.