כבר 24 שנים ישיבת ההסדר ברמת גן היא ישיבה חלוצית פורצת דרך. הן בהשקפתה- הישיבה החסידית-ציונית הראשונה שקמה, והן במיקומה הגיאוגרפי- חלוצת הישיבות הציוניות בגוש דן.

חוט השדרה המעמיד את בית המדרש הינו השקיעה בלימוד הגמרא. ראשי הישיבה- הרב יהושע שפירא והרב בן-ציון אלגאזי משלימים זה את זה בדגשים שכל אחד מהם מביא איתו לבית המדרש, לימוד בעיון והעמקה הלכתית לצד שקידה ולמידה מעמיקה בחלקיה הפנימיים של התורה, כפי שהם באים לידי ביטוי במעיינות החיים של החסידות לפלגיה השונים ובעיקר מתוך אורו של הרב קוק זצ"ל.

את בית המדרש מלווה קהילה המונה כ-200 משפחות אשר מרעיפה חום ואהבה כלפי הישיבה וכן עסוקה בפעילויות נרחבות למען החברה, בהפצת יהדות ובנטילת חלק מרכזי בתפקידים שונים בעיצוב דמותה של מדינת ישראל.

מיזמי הישיבה הרבים והמגוונים יוצאים מקירות בית המדרש ומשפיעים על עם ישראל כולו.

אינטרנט רימון הינו מיזם שנולד בין קירות הישיבה ושהרב יהושע שפירא אמון עליו מיום הקמתו ועד היום.

כנס בכל לבבך, הסוחף אליו למעלה מ-3,000 איש מידי שנה ליום שכולו עבודת ה'.

גרעינים תורניים של בוגרי הישיבה בכל רחבי הארץ .

ישיבת נהורא – מסלול לבעלי תשובה בלב רמת גן.

מדרשה להפצת יהדות לבנות שירות לאומי שמתגוררות בשכונה ומגיעות לבתי הספר ברמת גן ומחברות את ילדי ישראל לזהות ולמורשת של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל.

פעילויות הפצת יהדות וקירוב לבבות רבות

הקפות שניות בישיבה המושכות אלפי משתתפים המגיעים עד השעות הקטנות של הלילה.

ליל הושענא רבא- מאות לומדים מגיעים ועוד אלפים צופים בשידור חי ברשת.

שני אלבומי ניגונים "מבקשי פניך"- הנותנים טעימה מעולם הניגון היחודי ומעורר הלבבות של הישיבה, שנמכרו בעשרות אלפי עותקים.

הישיבה מתחזקת ערוץ יוטיוב פעיל המתעדכן בכל שבוע ומכיל אלפי שיעורים לצפייה והאזנה עם למעלה מ-2,000,000 צפיות.

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן, סיפר "לפני 24 שנה כשהגענו הנה ממעלה לבונה, ללב גוש דן, היינו הישיבה הציונית הראשונה בכל האיזור. התחלנו עם עשרה בחורים, בבית כנסת ישן ומט לנפול. היום כשבזמן נתון בישיבה לומדים כ-200 בחורים ואברכים, אנחנו רוצים לפרוץ קדימה. בישיבת רמת גן חרטנו על דגלנו ובעיקר על לוח ליבנו את האימרה 'להאיר את העיר'. זכינו להקים מארג שלם סביב הישיבה. גרעינים רבים נלוו אלינו בכל גוש דן וזכינו ללוות אותם במהלך הדרך. פעילויות של תשובה ופעילויות של קירוב.

''אנחנו מרגישים שהגענו לשלב בו אנו צריכים לפרוץ קדימה. אנחנו מרגישים שהיום יש לנו את הכוחות לזוז קדימה, להקים עוד קומה, לפרוץ עוד דרכים, להוביל עוד מהלכים ואנחנו מחפשים שותפים. אנחנו יודעים שישנם רבים שמרגישים קרובים לישיבה, אוהבים את הישיבה וחולמים יחד איתנו את החלומות. אנו קוראים לכם להצטרף ולהיות שותפים ביום זה. פורצים קדימה. באהבה!", הוסיף הרב שפירא.

לתמיכה בישיבת רמת גן לחץ כאן