לא נהיה טפט בפגישה עם ראש הממשלהאלירן אהרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ וראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן לא מתחרטים על היעדרותם מישיבת ראשי הרשויות ביו"ש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"לא נתפשר על ביטחון התושבים בשביל תמונה עם ראש הממשלה", אמרו השלושה. ''כדי להביא לחיזוק ההתיישבות נדרשות תשובות אמיתיות ומעשים בשטח. לא דיבורים.

''אנחנו עומדים בתוקף ונמשיך להאבק בעוז וללא משוא פנים על מנת להביא ביטחון לתושבים", הבטיחו דגן, גנץ וליבמן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לראשי הרשויות שנפגשו עימו, ״אנחנו עומדים בפני מערכת בחירות. במערכת הקרובה נראה ניסיון של השמאל לעשות מהפך שלטוני בהתגייסות התקשורת ומערכות אחרות. הם כולם מגוייסים לזה באופן מלא. אסור שיצליחו - כי אם חלילה יצליחו זאת תהיה סכנה ברורה להתיישבות.

''בבחירות הקרובות חייבים לנצח. זה הקרב על הבית", הדגיש ראש הממשלה. ''גורל המדינה וההתיישבות אינם מובנים מאליהם. היינו צריכים לעבוד קשה גם מול הממשל האמריקני הנוכחי כדי להביא את ההישגים הגדולים שהבאנו להתיישבות. כל זה לא מובטח כי בהמשך, תחת ממשלת שמאל, הכל יתהפך ברגע״.

דוד אלחיאני, ראש מועצת בקעת הירדן, אמר לנתניהו ''כל אחד פה יודע מה קרה פה בעשור האחרון. כל ההתיישבות בצמיחה אדירה וכולנו יודעים את זה. בבחירות צריך להגיד לתושבים את האמת: ההתיישבות פורחת וזה רק בזכותך''.

אלחיאני תקף את ראשי המועצות שהחרימו את הפגישה. ''אנחנו כמנהיגי ציבור מוקיעים את מי שבחר לא להגיע לפה היום. אני מתבייש בהם ואסור לתת לזה יד. השיח בין ראשי היישובים לבינך פתוח כל השנה, כשאנחנו צריכים משהו אנחנו מגיעים אליך ואל אנשיך ישירות בטלפון, ולכן לא צריך לאיים עליך - לא בדם של קורבנות טרור ולא בסחטנות'', אמר ראש מועצת בקעת הירדן.