ח"כ מירב בן ארי

בראיון לערוץ 7 מתייחסת חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) להקדמת הבחירות וקובעת כי אכן הגיעה השעה לצעד של פיזור הכנסת בין אם בתאריך שנקבע ובין אם בתאריכים קרובים לו.

"אנחנו עובדים כבר ארבע שנים ובסופו שלד בר עשינו הישגים טובים לציבור ואפשר לצאת לקמפיין. יש לנו הרבה מה להציג לציבור", אומרת בן ארי.

על הסקרים הלא מעודדים שמנבאים למפלגתה מספר מנדטים נמוך היא אומרת כי דווקא מספרים נמוכים מעוררים בה את רוח הלחימה, כלשונה, למען המפלגה, ולו היו הסקרים מעודדים יותר יתכן והייתה יושבת מעט על זרי דפנה.

להערכתה "אנחנו במספר מועט של מנדטים כי כנראה המסרים שלנו לא חלחלו לציבור. נעשה את זה, נסביר מה עשינו ואני בטוחה שהמצב ישתנה".

על מהלכי החיבורים בפוליטיקה הישראלית לקראת הבחירות אומרת בן ארי כי היא רואה בחיבורים מהלכים חיוביים, אך הדברים תלויים כמובן בקשר הרעיוני שבין המתחברים. "רוב האיחודים הם שמאל מרכז. הבעיה העיקריים היא שהקוראים לאיחוד מסרבים לוותר על הכיסא שלהם".

לשאלת הנושא הצפוי להוביל את מערכת הבחירות המתקרבת מעריכה חברת הכנסת בן ארי כי גם הפעם נושא הביטחון יהיה נושא מוביל, ואולם אליו יצטרפו גם נושאים חברתיים כחינוך בריאות רווחה וכיוצא באלה. "זו גם האג'נדה של המפלגות החדשות". לטעמה מיותר להקים מפלגות חדשות בעלות אג'נדות מסוג זה כאשר כבר קיימת מפלגה כדוגמת 'כולנו'.

כשהיא מתבקשת לשים את האצבע על ההישג בו היא גאה ממרוצת הקדנציה הנסגרת מציינת בן ארי את עבודתה למען משפחות חד הוריות, סטודנטים, שנת שירות ועוד. להערכתה "הציבור צריך לבדוק מה עשתה כל מפלגה מול ההצהרות שלה, לקרוא מצעים, ללכת לחוגי בית, לשמוע את הנציגים ולהתחבר למי שעשו ולא רק דיברו".