השתלת שיניים
השתלת שינייםצילום: ISTOCK

השתלת שיניים ביום אחד- יש דבר כזה?

בתקופה האחרונה ניתן לראות לא מעט פרסומים על רופאים שמבטיחים השתלת שיניים חדשות ביום אחד בלבד. על פניו, נשמע דמיוני לחלוטין, פרסום שווא שנועד להטעות את הקהל ולמשוך אותו אל מרפאת השיניים, אך לא כך הדבר.

השתלת שיניים ביום אחד נעשית בשיטה הנקראת השתלה בזאלית. להשתלה בזאלית כמה יתרונות מרכזיים:

  • היא מתאימה לגברים ונשים שמצב השיניים והחניכיים שלהם הוא קיצוני והם לא יכולים לעשות השתלה רגילה, כמו אנשים מחוסרי עצם הלסת.
  • מהירה בהרבה מהאלטרנטיבות שלה- אם פעם היו צריכים לחכות שבועות או חודשים בין טיפול לטיפול כדי לתת לחלל הפה להחלים ולקבל את השיניים, היום התהליך לוקח שבוע בלבד- ביום אחד מבצעים את הניתוח של השיניים הזמניות ושבוע אחרי כבר תוכלו לקבל את השיניים החדשות והקבועות.
  • טיפול נעשה בהרדמה מלאה וללא כאבים בזמן הניתוח. ההשתלה מתבצעת ללא שימוש בתותבות, ללא זיהום ובאופן שאינו יסכן את מראה הפנים שלכם.

הפתרון המושלם למחוסרי עצם הלסת

השתלה בזאלית היא פתרון מדהים וחדשני שפותר את בעיית השתלת השיניים למחוסרי עצם. מחסור בעצם הלסת יכול לנבוע מכמה סיבות ביניהן: דלקות בשורש, הזנחה מתמשכת, נסיגת חניכיים ועוד. אנשים שחסרה להם עצם הלסת לא יכולים לעבור השתלת שיניים רגילה מכיוון שאין בסיס להשתיל עליו את השתלים הדנטליים וכאן נכנס הפתרון של ההשתלה הבזאלית.

בהשתלה הבזאלית משתילים את השתלים הדנטליים בצורה מיוחדת ישירות אל רקמת החניכיים ולכן לא משנה מה מצב עצם הלסת, ההשתלה היא אפשרית.

איך ההשתלה נעשית כל כך מהר?

בעזרת תכנון מוקפד והדמיה של חלל הפה באמצעות מחשב, ניתן להבין באילו אזורים נדרשת החדרה של שתלים בזאליים ואיפה ניתן לשלב שתלים רגילים וזאת במקום לעשות את כל התהליך בזמן הניתוח עצמו.

השתלת עצם או השתלה בזאלית?

גם השתלת עצם היא פתרון למחוסרי עצם אך יש לה חסרונות גדולים מול ההשתלה הבזאלית- היא לוקחת זמן רב יותר, כוללת יותר סיכונים, הניתוח מסובך יותר וגם כואב.

איפה עושים בארץ השתלת בזאלית?

מספר הרופאים המומחים להשתלה הזאת בארץ הוא נמוך מאוד. אחת המרפאות המוכרות היא המרפאה של ד"ר לרי ספוז'ניקוב בתל אביב. ד"ר לרי הוא רופא מומחה בעל ניסיון של 12 שנים עם מאות מטופלים שעברו אצלו השתלות ששינו את חייהם.

לקביעת טיפול אצל ד"ר לרי התקשרו: 0723940811 או היכנסו לאתר של ד"ר לרי ספוז'ניקוב.