שירה איש רן
שירה איש רןצילום: ערוץ 7

לכבוד
מזכ"ל האו"ם
מר אנטוניו גוטרש
שלום וברכה,

הנידון: גינוי האו"ם רצח של תינוק בבטן אימו

אנו, סטודנטיות לחינוך הלומדות במכללת אורות ישראל באלקנה שבשומרון. לפני כחודש, עמדה שירה, חברתנו לספסל הלימודים, סטודנטית צעירה בת 21, יחד עם בעלה עמיחי, בכניסה ליישוב עפרה כשמחבלים ארורים פתחו ביריות לעברם במטרה לרצוח אותם – רק משום שהם יהודים.

שירה שהיתה בשבוע ה- 30 להריונה נפצעה קשה, וילדה בניתוח חירום ולצערנו בנה התינוק הספיק לחיות ארבעה ימים בלבד עד שהחזיר נשמתו לבורא עולם.

ארבעה ימים בהם נאבק על חייו בכל שעה ושעה, מיטלטל בין חיים ומוות, ולפני שידע מהו העולם שאנו חיים בו, הגיעו מרצחים בני עוולה וגדעו את חייו.

תינוק קטן שעוד לא נולד וכבר עבר מן העולם. תינוק ששהה בבטן אמו והמתין לרגע שבו יזכה לצאת לאוויר העולם, ונרצח רק בשל היותו יהודי!

אדוני מזכ"ל האו"ם, עד לרגע זה, לא שמענו את קולך המגנה את הרוצחים ואת שולחיהם. עד לרגע זה, לא שמענו את קולה של עצרת האומות המאוחדות הממהרת לגנות את מדינת ישראל לעיתים קרובות.

אנו, חברותיה של שירה, אשה שהיתה אמורה להביא לעולם חיים חדשים ולהפוך לאמא בעוד עשרה שבועות בלבד תובעות ממך לגנות בכל תוקף את פשע השנאה הנורא.

התעלמות ממעשה שפל ובזוי זה, היא חיזוק ידי הטרור הערבי הפוגע בנו ועידוד של הרוצחים הבאים. מי שרוצחים תינוק בבטן אמו צריכים להיות מוקצים ומנודים בכל העולם ומי שתומך בהם צריך לדעת שכל אומות העולם יגנו אותו ואף אומה לא תתמוך בו, לא בתקציבים, לא בחינוך, ולא בשום סיוע שיבקש.

עדיין לא מאוחר, אדוני מזכ"ל האו"ם, קום וגנה בקול רם וברור את הרצח.

עדיין לא מאוחר לכנס את עצרת האומות המאוחדות ולהצהיר כי מי שרוצח תינוקות הוא לא בן אדם ואין לו מקום בעולם שלנו.

לתשובתך ולפעולתך נצפה

בכבוד רב, בנות אגודת הסטודנטיות
מכללת אורות ישראל