ישחזרו את ההישג?
ישחזרו את ההישג?צילום: מארק ניימן, לע"מ

את העונה הנוכחית החלה הפועל אילת עם שלושה הפסדים רצופים, אחד מהם דרמטי ביותר, להפועל חולון. הערב (מוצאי שבת) אירחו הדרומיים מאילת את הסגולים מחולון למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל וקיוו לנקמה ספורטיבית.

האילתים שהחזיקו עד הערב במאזן של 9 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ובמשך משחקים ארוכים בליגת העל נראים כבלתי ניתנים לניצחון, פגשו הערב את מחזיקת הגביע הנוכחית בשיאה.

הסגולים מחולון לא התרגשו מהכושר הנהדר בו נמצאים האילתים, ועל אף שאלה לא הפסידו זמן רב באולמם הביתי, חולון ניצחה כל רבע בנפרד ואת המשחק כולו בסיום 40 דקות כשלוח התוצאות הראה - 97:71.

החולונים שפתחו את העונה מצויין ונעצרו לאחרונה עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, הגיעו הערב חדורי מטרה וזה נראה היטב כבר מההתחלה.

אחרי רבע ראשון בו הובילה חולון בנקודה אחת בלבד, עם 21:20, ברבע השני ההתקפה של חולון להטה ולהפסקה ירדה כשהיא מובילה בפער דו-ספרתי בתוצאה 47:36.

שון ג'ונס היה בלתי ניתן לעצירה בתוך הצבע, ולאחר 10 דקות נוספות של משחק עמדה התוצאה על 23 נקודות הפרש, עם 73:50 לזכות האורחים מחזיקי הגביע מחולון. ברבע האחרון לאילת כבר לא היה באמת סיכוי וזו מסיימת את הערב עם הפסד ראשון מזה 10 משחקים, דווקא ברגע המאני-טיים, רבע גמר הגביע, אחרי 97:71.

חולון מעפילה אל חצי הגמר בדרך לשמירה על התואר היוקרתי מהעונה שעברה. האם זה ייגמר בהנפה שניה ברציפות?