חדר קירור
חדר קירורiStock

מערכות הקירור למיניהן היוו גורם משמעותי בחיינו והתפתחותנו במהלך הציוויליזציה. אם נסתכל על היסטוריית המקררים נגלה שכיום יכולת אחסון המזון נהפכה להיות פשוטה וזולה עבור מרבית בני האדם ביחס לקשיים שנאלצנו להתמודד איתם דורות אחורה.

לא רק בפן האישי גילינו התפתחות שקשורה לתעשיית המזון וכיום מסעדות, סופרמרקטים, קייטרינג ועוד עסקים רבים מתחזקים חדרי קירור עוצמתיים שמסוגלים לשמור על טריות המזון לאורך זמן רב. חדרים אלה נבנים בגדלים שונים ובהתאם לצרכי העסק ומדובר על השקעה הכרחית שאף תחסוך לבעלי העסקים המון כסף בטווח הרחוק.

מי זקוק לחדרי קירור?

כאמור, ישנם המון עסקים בתעשיית המזון שחייהם תלויים באפשרות לשמר מזון ולקרר אותו בעת הצורך. פעולה זאת מאפשרת לרכוש מהספקים כמות גדולה של חומרי גלם שדורשים קירור ופריטי מזון למיניהם ולבצע בהם שימוש כאשר יש ביקוש על ידי הלקוחות.

בתי עסק בסדר גודל קטן יוכלו להשתמש במקררים תעשייתיים במידה והם צריכים לקרר את חומרי הגלם. לעומת זאת עסקים כגון: מכולות, אולמות אירועים, בעלי מסעדות ורשתות השיווק של מזון יאלצו להשתמש בחדרים שמיועדים לקירור אינטנסיבי ושניתן להכניס לתוכו המון מוצרים.

מה חשוב לדעת לפני הקמת חדר קירור?

פרויקט בניה של חדר קירור עלול להוות כהוצאה כספית גדולה. עקב זאת, חשוב להשקיע באופן יסודי בתכנון החדר ולקחת בחשבון את כל הפרטים. בכדי להבין איך בדיוק החדר צריך להיבנות, עליכם להגדיר מטרות מראש.

תחילה, הבינו מה הוא הקונספט של העסק שבו חדר הקירור קם לתחייה ומה הם הצרכים שלכם. לאחר מכן נסו לתאר אלו מוצרים אתם צריכים לקרר ומה הכמות המיועדת להיכנס לחדר. בנוסף, חשוב להבין את הפרטיים הטכניים לעומק ולוודא שמידת הנגישות סבירה לכל הפחות.

גודל ותקציב החדר צריכים להיות מוגדרים מראש. חשוב להבין שזליגה מהתקציב המיועד אפילו במעט עלולה לייקר את העלויות בצורה בלתי רגילה. מדובר על מנועים ומדחסים מיוחדים שצריכים לקרר חדר שלם ולשמור על הטמפרטורה הנכונה לכל שעות היום.

חומרי גמר באיכות גבוהה

עבור חדרי קירור מה שעולה בזול יעלה ביוקר לאחר מכן ולכן חשוב מאוד להשקיע בכל הפרטים הקטנים. איטום ובידוד על ידי החומרים האיכותיים ביותר ימנעו דליפה של קור החוצה ובמקרים קיצוניים יהרסו את מנוע החדר. בנוסף, דלתות איכותיות שאוטמות באופן אבסולוטי את חדר הקירור והן בעלות מנגנוני פתיחה ויציאה מתקדמים מסוגלות לעשות את ההבדל באופן חד משמעי.

אחריות וביטוח החדר

אם חדרי קירור הינו אלמנט שחסר לעסקכם ואתם זקוקים לחברה שתבנה עבורכם חדר מקצועי, עשו סקר שוק ותגלו שבני קירור הינה החברה הוותיקה ביותר בתחום ובעלת ניסיון של עשרות שנים. לקוחותינו מונים את חברות המזון הגדולות ביותר במדינת ישראל ולכן כאשר אתם בוחרים לבנות חדר קירור דעו שאצלנו אתם תקבלו את מלוא התמיכה והאחריות עבור עבודתנו.