הבול שהונפק לכבוד ראש הממשלה בברזיל
הבול שהונפק לכבוד ראש הממשלה בברזילצילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו נפגשו הערב (ראשון, שעון ישראל) עם נוצרים ידידי ישראל מברזיל, בריו דה-ז'נרו.

במהלך האירוע הושק בול שהוכן על ידי נוצרים אוהבי ישראל ממנאוס, לכבוד 70 שנות עצמאות. הבול הונפק ע"י רשות הדואר של מדינת אמזונאס ומופיעה בו דמותו של נתניהו.

ראש הממשלה אמר למארחיו, "אין לנו ידידים טובים יותר בעולם מאשר הקהילה האוונגליסטית, ולקהילה האוונגליסטית אין ידידה טובה בעולם מאשר מדינת ישראל".

"ההיסטוריות שלנו, האמונות שלנו והערכים שלנו שזורים אלה באלה. בכל פעם שאנו חופרים באדמה שלנו אנחנו חושפים בתי כנסת עתיקים או כנסיות עתיקות. לעתים אנחנו לא צריכים אפילו לחפור. כשאתם מגיעים היום לישראל אתם רואים מדינה שמקבלת אתכם כאחים וכאחיות, אתם רואים מדינה שמעריכה חופש דת, אתם רואים מדינה שגאה בעבר שלנו ונושאת את הערכים שלנו אל העתיד, אתם רואים מדינה שהשאיפה בה הייתה שכל אדם נברא בצלם אלוהים. זה רעיון השוויון המקורי, מהעולם העתיק, מלפני אלפי שנים", הוסיף נתניהו.

לדבריו, "אלה הערכים שמהם יצאה הציוויליזציה המודרנית שלנו. הם מעוגנים באמונות היקרות לנו. אמונות וערכים אלה גם מעצבים את העתיד. ישראל תופסת את העתיד, יש לנו כעת הזדמנות ליצור אותו בברזיל יחד. הנשיא בולסונרו אמר שאנו אחים. אנו אחים ואנו נתפוס את העתיד ביחד".

"אתם יודעים ששמו הפרטי של הנשיא בולסונארו בעברית הוא יאיר, שהוא גם שמו של בננו. אך לשם יש בעברית משמעות: מי שמביא אור. אני חושב שיש לנו כעת הזדמנו להביא יחד הרבה אור לאזרחי ברזיל וישראל. זאת ברית בין אחים", דברי ראש הממשלה.

הוא אמר עוד למארחיו, "אני מזמין את כולכם לשנה הבאה בירושלים. אני מזמין את כולכם לבוא לישראל, השנה הבאה במרחק יומיים מעכשיו. נקבל אתכם עם כל האהבה והחום השמורים לבני משפחה. אתם בני משפחתנו ואנחנו בני משפחותיכם".