שישה מבני משפחת ברגותי המתגוררים בכפר כובר הסמוך לרמאללה נעצרו במהלך הילה על ידי כוחות צה"ל, כך מדווחים מקורות פלסטיניים.

מדובר בבני משפחתם של המחבל סאלח ברגותי, שביצע את הפיגוע בעפרה ונהרג מאש כוח צה"ל, ושל עאסם ברגותי - שביצע את הפיגוע בגבעת אסף והמצוד אחריו עודנו מתנהל.

אחת מבני המשפחה שנעצרו היא אלמנתו של המחבל סאלח ברגותי שביצע את הפיגוע בעפרה, אשר נחקרה במשך שעות בבית אביה. במהלך הפעילות עצרו הכוחות גם חמישה תושבים נוספים המתגוררים בכפר כובר.

מצה"ל נמסר, "במהלך הלילה פעלו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ ומג"ב במרחב הכפרים שבחטיבה המרחבית 'בנימין' במסגרת המשך המרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת אסף והיה חלק מתשתית טרור של חמאס באיזור בנימין אשר מולה בוצעו על ידי כוחות הביטחון מספר מעצרים במהלך השבועות האחרונים. במהלך הפעילות נסרקו מוקדים רבים בשטחים פתוחים ובנויים וכן נעצרו מספר חשודים מהכפרים השונים".

"במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר שכללה השלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר הלוחמים שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים לכוחותינו. כחלק מהפעילות מתבצע כתר נושם על הכפר כובר הכולל חסימות של צירים מרכזיים ובידוקים בכניסות וביציאות", נאמר עוד בהודעה.

נזכיר כי בפיגוע בצומת עפרה נפצעו שישה בני אדם ובהם שירה אישרן שנפצעה באורח קשה. העובר שחולץ מרחמה נפטר לאחר מספר ימים.

בפיגוע בצומת גבעת אסף נרצחו שני חיילי צה"ל מגדוד נצח יהודה, סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד וסמל יוסף כהן הי"ד. חייל נוסף מהגדוד נפצע באורח קשה מאוד וצעירה תושבת בית אל נפצעה אף היא באורח קשה.