קרולין גליק מצטרפת ל'ימין החדש'

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעו הבוקר (ד׳) על הצטרפותה של כלת פרס מוסקוביץ', אשת ההסברה הישראלית, הסופרת והעיתונאית קרולין גליק לרשימת מפלגת ״הימין החדש״.

גליק, תושבת אפרת, חילונית, משמשת כעורכת בכירה בעיתון ״ג׳רוזלם פוסט״ וממקימות אתר ביקורת התקשורת ״לאטמה״. לצד פעילותה העיתונאית, משמשת גליק גם כעמיתה במרכז למדיניות ביטחון בוושינגטון ובעבר שימשה כחוקרת שותפה במסגרת המרכז לחקר תורת המערכה בצה״ל.

בשנת 2003 התלוותה גליק לכוחות המזוינים של ארצות הברית במהלך הפלישה האמריקנית לעיראק, ודיווחה על המלחמה מהקו הקדמי עבור הג'רוזלם פוסט, מעריב, Chicago Sun-Times וערוץ 2. כתבותיה התפרסמו בבוסטון גלוב, ב- The Washington Times וב -Wall Street Journal.

גליק היא כלת פרס ״עט הזהב״ לעיתונות לשנת 2003 מטעם ארגון האמריקאים והקנדים בישראל, וכלת הפרס לעיתונות ע״ש בן הכט לשנת 2005, מטעם ארגון ציוני אמריקה. בשנת 2005 זכתה בפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע״ש אברמוביץ׳ של ״האגודה לזכות הציבור לדעת״ ״בזכות חתירתה להשגת תקשורת מקצועית והוגנת ובזכות ביקורתה הנוקבת את מערכות התקשורת הגדולות במדינה". כמו כן, קיבלה את פרס ״שומר ציון״ מטעם אוניברסיטת בר-אילן בשנת 2009.



שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט אמר "קרולין היא אישה אמיצה ולוחמת ציונית. יחד איתה אנחנו מקימים היום את הסיירת של הימין הישראלי כדי להגדיל את גוש הימין – וכדי שישראל תחזור לנצח. היא מביאה עמה ניסיון והבנה של החברה הישראלית משנותיה הרבות כעיתונאית וכפובליציסטית. מי שנולדה בארה״ב ועלתה לישראל כדי לשרת בצה״ל, קרולין מסמלת את מהות הציונות והחיבור של עם ישראל לארץ ישראל. קרולין היא אדם רהוט ודעתן, בעלת תפיסות עולם ימניות מובהקות ואינה מתנצלת על כך. הצטרפותה תהווה חיזוק לרשימה המתגבשת בימים אלו, ויחד איתה נגדיל את גוש הימין. בהמשך צפויות הפתעות נוספות".

קרולין גליק אמרה "אני מתרגשת להצטרף היום למפלגת הימין החדש ולחבור לאנשים שכל כולם ציונות ואהבת הארץ. יחד אנחנו נפעל להגן על ישראל, לחזק את בטחונה וליישם מדיניות ימין אמיתית. זהו יום מרגש בשבילי ואני קוראת לכל מי שרוח ציונית מפעמת בו, חילונים, דתיים - בואו אלינו, אנחנו הבית שלכם".