השר אריאל בשיחה עם אביו של אחד העצורים

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) התקשר לחזק את אביו של הנער שנעצר על ידי השב"כ בחשד למעורבות באירוע ביטחוני.

השר אריאל הביע דאגה ממצבו של הנער שנחקר במתקני השב"כ. "אני מתקשר כי שמעתי שבנכם נעצר על ידי השב"כ וזה הטריד אותי מאוד, אני מכיר את הסיטואציה וזה בעייתי מאוד", אמר אריאל בפתח השיחה.

האב סיפר לשר אריאל "הבן שלנו עצור כבר מיום ראשון, אין לנו מושג איפה הוא ומה שלומו ומה קורה איתו. אנחנו רק יודעים על הארכות מעצר ואיסור מפגש עם עו"ד ואיתנו, ואנחנו מאוד מודאגים מה קורה ומה עלול לקרות לו אחרי כל מה שנחשף בתקשורת''.

השר אריאל אמר לאב, "כבר שמענו דברים כאלה ובזמנו הם הסתברו כדברים מאוד חמורים שעוברים הנערים שלא הגיעו לגיל 18 ואף אחד לא יודע איפה הם ואין עורך דין. אני לא מקבל את זה ואני חושב שזה לא צריך להיות ככה במקומותינו. גם שמענו על חקירת השב"כ שהשופטת פסלה אותה מכל וכל''.

השר אריאל שוחח בנושא עם יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר, ''הוא עצמו היה ראש שב"כ והוא מכיר ויודע עם מי לדבר ואיך לדבר ואני מנסה להשיג את ראש הממשלה, קצת קשה להשיג אותו כי הוא בברזיל, הוא אחראי על השב"כ שנמצא תחת אחריותו, שיתערב בזה לאלתר, ואני מקווה שתראו את הילדים במהרה בבית''.

אביו של הנער הודה לאריאל על דבריו, ''אם תוכל להעביר בשמנו שמדובר בילד נורמטיבי שהמעשה הזה לא קשור אליו בכלל. לא יתכן שיש לו קשר ואנחנו בטוחים בחפותו. רק מבקשים שישמרו על שלומו ולא יפגעו בו וגם שנראה אותו בקרוב כמובן''.

בסיום השיחה אמר אריאל לאבא: ''תמסור גם לשאר המשפחות על השיחה ואני מבקש שכל דבר שאתם צריכים, קטן כגדול, מיד תתקשרו להגיד. חבל על הזמן''.