הלווית הרב אלישע וישליצקי

אלפי בני אדם השתתפו הערב (רביעי) בהלוויתו של הרב אלישע וישליצקי, מהרבנים הבולטים בציונות הדתית שהלך לעולמו בגיל 65.

רבה של ירושלים הרב אריה שטרן ספד: ''קשה מאוד הפרידה, אנחנו נפרדים מהרב אלישע שלנו, כי הוא באמת היה של כולנו. אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה. הרב אלישע ברח לא היה שייך למחלוקות. רודף שלום ואוהב את הבריות.

"כשנפגשים עם הרב אלישע זו תמיד חוויה נעימה ומרגשת, אמיתית, מלב אל לב. מי לא ראה את הרב אלישע בחתונות של כל בחורי הישיבה ובכלל. לא יודע אם עוד מישהו ברמה שלו שבא לרקוד ולשמוח עם כל בחור'', הוסיף הרב שטרן.

יונתן וישליצקי, בנו של הרב, ספד: ''תמיד אמרת שכל אדם נברא כדי להועיל לאחרים. נסעת קילומטרים כדי ללמוד עם אנשים, לעשות שלום ולקרב בנים אל אביהם שבשמיים. 64 שנות ענווה נגמרו אבל אתה חיית הרבה יותר כי אף פעם לא נחת''.

"הוא אהב את כל עם ישראל ואנשים באו להשיב לא אהבה"

בן נוסף, אריאל וישליצקי, ספד לאביו: ''ראית גאולה בכל מקום. ראשך היה בשמיים והרגליים איתנות באדמה. חיברת בין אנשים והגעת למקומות שלא היתה אליהם דרך. הפרידה היא זמנית, זו הפסקה. כל מה שאתה בשבילנו יחיה איתנו ויחייה אותנו תמיד".

צילום: מכון מאיר

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו הביע צער כבד על מותו של הרב, "‫אני מביע צער עמוק על פטירתו של הרב אלישע וישליצקי, מרבני הציונות הדתית. הרב וישליצקי תרם תרומה אדירה לייסוד הגרעינים התורניים שמסייעים רבות לחברה הישראלית בכל רחבי הארץ. הוא אהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל - וכך נזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך‬".