מול ריאל מדריד
מול ריאל מדרידצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי הפסידה לריאל מדריד, אבל ראויה למחמאות על מלחמה גדולה מול ריאל ובמחצית הראשונה זה עוד בא לידי ביטוי, אבל במחצית השנייה, שחקני ריאל מדריד נכנסו לעניינים ובראשם סרחיו יול. קצת מספרים מההפסד הכואב:

נתחיל עם מי שהיה שובר השיוויון במשחק, סרחיו יול. הוא היה עם 0 נקודות עד למחצית, אבל ברבע השלישי עם 8 נקודות וסלים משוגעים כמו שרק הוא יודע לעשות, עזר לריאל לברוח ברבע השלישי ואז ריאל סגרה עניין ברבע הרביעי. הוא סיים בסה"כ עם 11 נקודות באחוזים מזעזעים, אבל עם 10 אסיסטים וללא ספק הוא בעל הבית של ריאל השנה.

גוסטאבו איון מדורג במקום הראשון באחוזים ל-2 ומכבי לא בדיוק הצליחה להפריע לו. שחקני ריאל מצאו אותו פעם אחר פעם והוא סיים כקלע המוביל של ריאל עם 18 נקודות ב90% ל-2( 9/10 ), 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות אבל גם 2 איבודים כנגד.

אנתוני רודולף, שנותן עונה אדירה בריאל, סיים עם 11 נקודות, שוב עם אחוזים מצויינים מכל הטווחים ו2 ריבאונדים. גם לרודי פרננדס, מכבי לא באמת הפריעה במחצית השנייה והוא סיים עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו2 חטיפות.

דיברתולומיאו לא הופיע הערב, אבל המודל שלו כן. פרננדו קמפאצו ממשיך להוכיח ששחקן בגובה 1.80 בלבד ועוד ממדינה כמו ארגנטינה שהיא הכי רחוקה מלהיות מדינת כדורסל, יכול להיות שחקן משמעותי מאוד ועוד בקבוצה גדולה כמו ריאל מדריד. הוא סיים הערב עם 11 נקודות, 3 ריבאונדים ו2 אסיסטים.

ונעבור לצד המפסיד: מי שהופיע ובגדול, היה מייקל רול שסיים עם 23 נקודות בערב אדיר של 6/7 מחוץ לקשת, 4 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות, אבל גם 3 איבודים כנגד. גם קלויארו הגיע, בעיקר במחצית הראשונה וסיים עם 13 נקודות, 4 ריבאונדים, חטיפה, אבל גם 2 איבודים. וכמובן, איך נשכח את אלכס טיוס שסיים עם 17 נקודות ו8 ריבאונדים, אבל גם הוא לא הצליח לחפות על איון.

עוד שחקן שהיה שובר שיוויון, אבל לרעה, הוא סקוטי ווילבקין, שפשוט לא הופיע וסיים עם 2 נקודות בלבד במשחק השפל שלו עד כה בצהוב. הבעיה היא לא רק שלו. הוא פשוט רק אחד מתוך רשימה ארוכה של שחקנים שהיו מתחת לרמתם כמו דיברתולומיאו, ריי ואובראיינט.

לסיכום, עוד הפסד של מכבי תל אביב לקבוצה ספרדית ועוד הפסד לריאל מדריד. אם היו יותר שחקנים מגיעים במחצית השנייה, יכול להיות שזה היה נגמר אחרת.