אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה
אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבהצילום: פלאש 90

שבעה משחקים הספיקו להם. אחרי שקפץ אל הליגה הבכירה, פוטר הערב (ראשון) אופיר חיים מאימון הפועל תל אביב לאחר שבעה מחזורים בלבד.

כזכור, את העונה על הקווים האדומים של התל אביבים החל קובי רפואה, שלמשך זמן רב היה נראה בדרך החוצה מהקבוצה. אחרי אינספור שמועות ואיומים, פוטר לבסוף רפואה שהעלה את האדומים מהליגה השניה לליגת העל לאחר עונה אחת, ובמקומו פוטר אופיר חיים לפני חודש וחצי בלבד.

חיים בן ה-43 נחשב לאחד ממאמני העתיד של הכדורגל הישראלי, אך מינויו להפועל הנמצאת במעמקי תחתית טבלת ליגת העל בכדורגל נתפסו כתמוהים ביותר, דווקא לאור העובדה כי הוא מאמן צעיר ללא ניסיון ברמות הללו וקבוצה בתחתית הטבלה צריכה מאמן בעל ניסיון ועור מפיל שיכול לעזור במאבקי ההישרדות.

אחרי הפסד נוסף, אמש לעירוני קריית שמונה בתוצאה 0:1, הודיעו הערב האדומים מת"א על פרידה מהמאמן הצעיר שאימן אותם בשבעה מחזורים בסך הכל.

"לאחר שיחה בין הבעלים שרון ניסנוב למאמן אופיר חיים, הוחלט כי האחרון יסיים את תפקידו במועדון. הבעלים החליטו כי במצב שנוצר, הקבוצה זקוקה לשינוי בעמדת המאמן. אנו מודים לאופיר על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

בשבעת משחקיו הצליח חיים לנצח את בני סכנין בליגת העל ואת הפועל קטמון בסיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל.

בהפועל הבינו כי הם לקראת ירידת ליגה וחייבים מאמן עם ניסיון ו-ותק, כשבין המועמדים לאימון הקבוצה נמצאים רוני לוי, חיים סילבס ואלי כהן השריף.

לצערו של המאמן הבא, משחק הבכורה שלו יהיה הדרבי התל אביבי מול היריבה העירונית מכבי. בפעם הקודמת שהפועל החליפה מאמן לפני משחק דרבי זה נגמר בתבוסה בתוצאה 0:5 כשגיא לוזון החליף את אלי גוטמן בעונת הירידה. האם זה מה שיקרה גם הפעם והתל אביבים ירדו בפעם השניה בתוך שתי עונות אל הליגה השניה?

צפו במשחקו האחרון של אופיר חיים כמאמן הפועל ת"א, אמש: