גביע המדינה בכדורסל להפועל חולון
גביע המדינה בכדורסל להפועל חולוןצילום: מארק ניימן, לע"מ

האם מחזיקת הגביע מחולון תשמור על התואר? בהגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל שהתקיימה הערב (ראשון) נקבע כי הפועל חולון תצטרך לעבור את הפועל ירושלים כבר בחצי הגמר בכדי לשמור על התואר היוקרתי מהשנה שעברה.

ההגרלה שהתקיימה הערב בהפסקת המחצית שבמשחק בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, שהתקיים במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורסל, סיפקה למעשה כבר בחצי הגמר את משחק הגמר כשמדובר בשתיים שנחשבות לפייבוריטיות לזכות בגביע הנחשק.

בעוד חולון זכתה בתואר היוקרתי אשתקד, הירושלמים מארחים פעם נוספת את משחקי חצי הגמר והגמר באולמם הביתי, היכל הפיס ארנה שבבירה, כשבפעם הקודמת שאירחו את אלה, הפסידו בגמר למכבי ת"א. כעת, משכבי ת"א איננה, ירושלים רוצה ללכת עד הסוף. קל לא יהיה לה.

עוד נקבע בהגרלת חצי הגמר כי במשחק המקביל יתמודדו מכבי ראשון לציון והפועל ת"א על הכרטיס הנוסף למשחק הגמר ושתי הקבוצות יבואו בניסיון לשנות את העונה שלהן מהקצה אל הקצה עם תואר יוקרתי וחשוב מאין כמותו.

משחקי חצי הגמר ייערכו ב-11 בפברואר והגמר יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-14 בפברואר.

האם זו תהיה אחת מקבוצות הפועל האדומות? האם הסגולים מחולון יעשו זאת שוב או אולי התואר יילך למכבי, אבל לא הכחולה, זו הכתומה? התשובות בעוד חודש וחצי.

צפו - הפעם הקודמת שנפגשו ירושלים וחולון בחצי גמר הגביע בעונה שעברה: