פינסקי בעלי
פינסקי בעליצילום: מוסדות בני דוד

מנכ"ל רשות השירות הלאומי, ראובן פינסקי, ביקר היום (שלישי) במדרשת 'דניאלי - בני דוד' ביישוב עלי, המכינה את בוגרות י"ב לשירות לאומי משמעותי.

פינסקי נפגש עם ראש המדרשה הרב שחר ורטמן ועם ראשי מוסדות בני דוד - הרב יגאל לוינשטיין והרב אלי סדן, שהדגיש בפני פינסקי את צורך הבנות בבניית החוסן האמוני-תורני בטרם היציאה לשירות לאומי, את איתור המקום המתאים להתנדבות עבור כל תלמידה לפי צרכיה ויכולותיה, ואת הליווי האישי שהמדרשה מעניקה לבנות כאשר תשתלבנה בגופים השונים.

פינסקי גם נפגש עם בנות המדרשה ושוחח עימן על חשיבות תפקידיהן של בנות השירות הלאומי ותרומתן למסגרות בהן הן משולבות, החל ממוסדות לרווחת הציבור, עובר בבתי החולים ועד לגופים הממלכתיים כגון המוסד והשב"כ.

פינסקי התרשם מתכנית הלימודים ומרצינותן של הבנות בלימוד וההכנה לקראת שירותן. "פגשתי בנות מדהימות שבאו לבצע שירות משמעותי", אמר.

הרב אלי סדן אמר כי "השירות הלאומי כשמו כן הוא- שליחות למען העם, שחשיבותו איננה נופלת מחשיבות השליחות במסגרות הצבאיות, ומכאן שבניית הזהות והחוסן האישי לקראתו חשובה באותה המידה. מדרשה מכינה את התלמידות לפי תפקידן הייחודי להן כנשים בעם ישראל, להתמודד עם האתגרים שיקיפו אותן בשירות הלאומי וגם לאחריו".