הרב חיים דרוקמן
הרב חיים דרוקמןצילום: לירון מולדובן

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון ויו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, התנער היום (חמישי) בפעם הראשונה מהגיבוי שהעניק בעבר לרב מוטי אלון.

"אני חש בכאבך האמיתי של שתיקתי ביחס למידע החדש שהגיע לאחרונה על הרב מרדכי אלון", כתב הרב דרוקמן במכתב לפנייה שהגיעה אליו, "במיוחד הדגשת את צערך על הפגיעות בי, עד כדי האשמה שאני אחראי למה שקרה''.

''אודה על האמת, גם לי כואב כל מה שכתבו עלי, אבל לא זה הוא העיקר, כי אם האמת, והיא נר לרגלי. חשבתי שמבחינת האמת צריך לפעול ולאו דווקא לדבר''.

הרב דרוקמן סיפר כי ''מיד כשהמידע הגיע אלי ולאחר דיון משותף עם הרבנים נוספים, הנחיתי כי הרב אלון לא יוכל להעביר שיעורים או לקיים פעילות ציבורית אחרת לקהל הרחב, וכי אין לו לקיים מפגשים אישיים עם צעירים''.

"כמובן, מתוך חובתנו לציווי 'והיה מחניך קדוש', עלינו לפעול בכל דרך כדי לייצר סביבה מוגנת ומכבדת לכל אחד ואחת. כל אישה ואישה, צעיר או צעירה, שחשים שנעשים לידם מעשים לא ראויים, נקראים לפנות למבוגר או בעל תפקיד שיוכל לסייע להם, הכל כמתחייב לפי החוק ולפי התורה והמוסר.

''אם אני לכשעצמי יכול לסייע בידי מישהו שנפגע, אפשר כמובן לפנות אליי ואפעל כמיטב יכולתי'', סיים הרב דרוקמן את מכתבו שפורסם בחדשות 2.