יעקב גרודקה
יעקב גרודקהצילום: ללא

איש התקשורת החרדי יעקב גרודקה הודיע הבוקר (ראשון) כי החליט לסיים את תפקידו כעורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים' זאת בעקבות מינויו לתפקיד מנהל האקטואליה ברדיו החרדי 'קול ברמה'.

בנוסף, גרודקה ימשיך להגיש את התוכנית השבועית 'על הקצה' יחד עם ישראל כהן, המשודרת מידי יום שלישי בשעה 20:00 ברדיו 'קול ברמה'.

יעקב גרודקה מסר: "בסייעתא דישמיא, אני שמח להמשיך לאתגר הבא והמחייב - ניהול מחלקת האקטואליה ברדיו 'קול ברמה', בה עובדים טובי העורכים והמגישים בתקשורת החרדית".

"בראש ובראשונה, אני מודה למאיר גל, המו"ל לשעבר של 'בחדרי חרדים' שבזכותו סללתי את דרכי ובזכות אישיותו ודרכו המקצועית - אתר 'בחדרי חרדים' - עשה תקשורת מקצועית, חופשית, מובילה וחרדית. תודה למו"ל החדש של מיקי ברזל. הכרתי אדם יקר ולבבי עם אישיות מיוחדת מאוד. וכמובן, תודה למנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי, על כך שהוא מאמין בי ועל כך שהוא מפקיד בידי אחריות כה כבידה. בעזרת ה' נקדש שם שמים ונרבה בעשיית טוב", אמר גרודקה.

מ'קול ברמה' נמסר: "יעקב גרודקה הינו אחד העיתונאים המוכשרים, המקצועיים והאנושיים בתקשורת החרדית ואך טבעי שהוא יצטרף למחלקת האקטואליה שלנו כמנהל. אין לנו ספק כי יכולותיו המקצועיות והאישיות יבואו לידי ביטוי באופן מקסימלי בתחנה אשר חרטה על דגלה את העצמאות העיתונאית ללא כל פשרות".